Ufak bir kıvılcımla haykıran insan, yüreği yandığında neden susar ki? Bu konudaki düşünceniz nedir?

#tatlıkız 💕
Ufak bir kıvılcımla haykıran insan, yüreği yandığında neden susar ki? Bu konudaki düşünceniz nedir?

#tatlıkız 💕
Belki de yüreğini yakan kişi sevdiği değer verdiği birisi olabilir.. ya da belki de artık hiç bir şeyin anlamı olmadığı için susmak istemiştir.. çünkü konuşsa da kimse anlamaz. bazı insanlar öyledir ne söylersen söyle anlamazlar. o yüzden de susmak en iyi cevap oluyor
Yüreğini yakan ateş o kadar fazladır ki, söndürmeye gücü yetmiyorsa susup yanmayı tercih eder. İnsan başa çıkabileceğini düşündüğü zaman haykırır, çaresizce susar.
Ricalar..
Öyle duygular ve anlar var ki yaşadığımız.. Ne yazsaniz, ne konussaniz eksik kaldığıni hissettiginiz.. Hani derler ya En derinimsin kuytu köşemde, bir gül-û ala dert eder gönül.. Ah büyür göğsümün sol yerinde.. Belki de o yüzden kalbe ağır gelir, dil lal olur..
Acı büyüdükçe yük olur insana. Zorlandıkça ve kırıldıkça da sesini kaybeder, bağışıklık kazanır. Sonunda bırak bağırmayı ağzını açıp tek kelime edemez hale gelir.
Cevap
16Cevap
Böyle bir yanış insana çok ağır gelebilir çünkü. Ne kolunu kaldıracak hali olur ne de sesini çıkartabilecek hali.
Yakacak yer bırakmamışsın adamda. Kıvılcım kıvılcım bitmiş zaten. Sana yangın görünen onun savrulan külleri.
Sorunun benimle ilgisi yok..
Arkadaşına gönderebilirsin cevabımı 😂
Hangi arkadaşıma.. 🙄
Tribala değil 😂
Sorunun muhatabı kimse ona 😂
Sorunun muhatabı yok.. Öylesine sorulmuş bir soru..
Senin adına sevindim, o zaman 😂
Bazen bağırırsın ama sesin çıkmaz. Gözlerinde, gülüşlerinde saklıdır hüznün, acın, üzüntün. Yani aslında bağırırsın haykırırsın ama ne duyan olur ne de bilen..
Anlatınca anlayacak biri olmadığından susar. Anlatmaktan yorulduğu için susar. Eğer susarsa da vazgeçmiş demektir. Çünkü iletişim bittiğinde hersey biter. Buda hemen olmaz aslında konuşur konuşur anlatır çabalar çabalar birikir hergun biraz da birikir içine atar birikmekle hergun biraz daha bitirir sonra büyük sessizlik. Fırtına öncesi sessizliği gibi. İşte o fırtınadan sonrada hiçbir şey eskisi gibi olmaz. Kralı yaşandı
Susar, çünkü aslında konuştuklarını değil, sustuklarını duyan birinin özlemi içindedir... Konuşanı herkes duyar... Marifet, birinin suskunluğundaki çığlığı duyabilmektir.
Konuşmaya çalışırım anlamazsa bişey demem yinede dinlemek istemezse bi insan zorlama olmaz zamana bırakırım
Vazgeçmiştir çünkü. Vazgeçen insanın kavgası da mücadelesi de biter.
biri konuşmuyorsa artık umudu da kalmamıştır heveside kalmamıştır
o kişinin kendine kötü geldiğini anlamıştır o yüzden susar.
Vazgeçmiştir, pes etmiştir, umudunu yitirmiştir, yapacsk bir şeyi kalmamıştır..
Nerede hata yaptığını düşünür ve kaybetti ise ona üzülür.
Fazla abarttığını düşünürüm 🥴
Neyi abarttığını.. 😂
Kimin suskunluğu.. 😂
Kesinlikle öyle tatlım.. 😅
Hali yoktur 🥲
Olmayacağını anlamıştır.
haykırdığında bir şey olmadığını anladığı için
Artık haykırmanın boşa olduğu gerçeğini anlamıştır
Çaresiz çığlıklar sessiz isteklerden iyidir
Ayarsizzzzzz.
Ayarsız da ondan 😂
Sessiz bir çığlık çok güçlüdür
Canı yanan susar , bazen engel olamazsın
kimse umursamıyordur
Tükendiği içindir
Şokta olmasin
selam nasilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?