girdiğim ortamda hemen ilgileniliyo atıyorum mağazaya girdim en yakısıklı çocuk kosuyo buyrun diye vs
ama bu bi haftada belki 6 kez falan yaşandı önceden böyle değildi sürekli özgüven çalısması yapıyorum acaba enerjiyle falan mı bağlantılı
bi de göz teması kuramazdım simdi bi tık daha fazla kuruyorum ve insanları bakarken görüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İnsanların içindeki o ses "Kim bu deli?"
Enerji ile alakalı değil, muhtemelen önceden kafanı yerden kaldırmıyordun veya sana yaklaşan insanlara duvar örüyordun. Farkındalığın artmış
deli ne alaka
Herkes bana bakıyor demişsin ya takılmak için yazdım, tabi hata bende sizde ne arar bunu anlayacak zeka?
manasız geldi sadece komik gelmedi hangi anlamda yazdığını merak ettim en zeki de sensin aynen 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Anlamadığın şeyin manasız gelmesi çok normal. S'et yazmadım say, hatta 3 nokta var görüşün sağında, bunu görmek istemiyorum'a tıkla
yok direkt engelliycem yeter ki sus
Doğru yoldasın nesteğinil kararlı ol ve net ol konuşurken seçiçi kelimeler ve cümleler kur vurgulayıcı da konuşmalarda buluna bilirsin.
Ve göz temesını asla kesme
özgüvenle olan savasımı yenersem baska bisi istemem gerçekten kaç yıldır uğraşıyorum göz temasında yol katettm ama hala yabancı utandığım insanlarda sorun yaşıyorum
Sorun yaşama inan bana yapabilirsin dediğim gibi davran bir mağazaya git alakasız bir ürün ile alakalı bilgi. İste bilgi alabilirmiyim de bu ürün hakkında bilgim yok feln de Bu şekilde ilerle
Güzellik yetmez, ulaşılması zor bir kişi olmak ve ahlak da aranır.
ahlak var da zor biri miyim bilmiyorum
Biraz asabi ve kendinden emin durursan tercih edilen kişi olursun. Ama mühim olan seni gerçekten seven birine denk gelebilmek.
asabi görünüyo muyum bilmiyorum tanımadığım insanlara soğuğum ama normalde tatlıs samimiyim
İşte tam ideal birisin. Allah en doğru kişiyi nasip etsin.
tesekkür ederimmm
Rica ederim
Özgüveninle alakalı tabi ki. Ama bu güzel olmadığın anlamına da gelmez.
güzel hissettiğim için de olabilir mi
Enerjiyle alakali olduguna emin oldum ben de yasiyorum bazi gunler (yakladik 1 hafta suruyir) yolda unlu gormus gibi davraniyor kizlar bazi haftalar da goren karsi kaldirima yolunu degistiriyor.
Ve gariptir ne zaman paspal giyinsem sac bas bakimsiz olsam rn cok o zaman ilgi gosteriyorlar
Enerjiyle alakali olabilir ever kendime guvenen insan goze daha guzel gozukur
Çünkü büyüyorsun?
e iki hafta önce küçük değildim
Hayır sana öyle geliyor
bana öyle gelse önceden de öyle gelirdi
ya da özgüvenin yerine geldiği için
Ve insanlar senin sosyal sıcakkanlı yönünden etkileniyor
Kuruntu hep bunlar 😀
ayn knk
Bence enerjiyle alakalı olabilir
Enerjidendir
artık inanmaya baslıycaö😵💫
Kesinlikle enerji
ne güzel :)