Hicbir şeye karşı hevesim yok cok mutsuzum sizce neden?

Çok mutsuzum kimsem yok insanlardan biktim ne kimseyi gormek konusmak ne kimse beni gorsun konuşsun istiyorum. Kimseyi istemiyorum çok sıkıldım insanlardan. Kendimi hic begenmiyorum
Hicbir şeye karşı hevesim yok cok mutsuzum sizce neden?
Cevapla