
Bazen başarısızlık da bir başarıdır. Kıymetini bilmek lazım.

Bazen başarısızlık da bir başarıdır. Kıymetini bilmek lazım.
işimde gücümde ruhumun eşinde bakımımda her şeyde en iyisi olmak başarıdır tabii ki bu en iyi kendi içimde en iyi yani düne göre kendimi daha fazla geliştirebiliyor muyum önemli olan bu.
Hedeflerime ulaşabiliyorsam başarabilmişim demektir.
biz Azer Bülbül gibiyiz..
Eyvallah
👍
Cevap
4Cevap
Verim alıyorsam ve yeterli hissediyorsam başarılıyımdır. Verim tanımım da keyif ve bilginin karışımı.
Şu kuzularımı sağ selamet, hayırlı, ahlaklı, ihlaslı büyütürsem başardım diycem.
Gerisi gelip geçici.
Yaptığım her ne olursa olsun, İnsanların yüzünde bir tebessüm ya da içinde bir memnuniyet olusturabiliyorsam. İşte bu bir başarıdır.
İnsanlarin hayatini değiştirebilmek kendi hayatini değiştirebilmek
kariyer.. aile hayatı
Hedeflerime ulaşınca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?