Bir insanı sevdiğiniz zaman neden sevdiğinizi hiç düşündünüz mu?

Ben yaradılanı severim yaradandan ötürü.. Bundan dolayı seviyorum yoksa dıs görünüş veya karakteri için değil. Sesini duyduğumda ve varlıgını hatırladığım zaman mutlu olduğum için. Peki ya siz?

Bir insanı sevdiğiniz zaman neden sevdiğinizi hiç düşündünüz mu?
Cevapla