Yeni tanıştığım insanlara hemen her şeyimi anlatıyorum. Buna nasıl engel olurum?

Diyelim bir insanla tanıştım 1 hafta içinde benimle ilgili her şeyi öğrenir. O kadar çok kendimi anlatıyorum ki bu beni rahatsız ediyor. Mesela o an kötüysem kötüyüm diyorum sebebini soruyor hemen anlatıyorum. Ama ben paylaşmak istemiyorum aslında ama duygusal boşluğuma geliyor her şeyi anlatıyorum sonra pişman oluyorum. Bunu nasıl engellerim?
Yeni tanıştığım insanlara hemen her şeyimi anlatıyorum. Buna nasıl engel olurum?
Cevapla