İnsan ilişkisinden emin olup olmadığını nasıl anlar? Sevmek mi sevilmek mi?

Ilk defa yazıyorum, bu platform benim için çok yeni o yüzden umarım anlaşılır olur ve kendimi net bir şekilde ifade edebilirim.

Bir birlikteliğim var. Yarın 1 sene olacak. O ilk günden bana deli gibi aşık ve bana sunduğu hayat da filmlerdeki gibi.. ben ise onu sadece seviyorum. Insanlığını, bana kıyamaması, beni kendinden çok sevmesi. Bana bebek gibi bakması.. Gülüyoruz eğleniyoruz ama sanki bir şey eksik? Roma tatili yaptık. Müzeleri gezdik. Ben sorgulamayı çok severim. Heykelleri, tabloları merak ederim ve onlarla alakalı sorular sorarım kendimce. O tepkisiz kalır. Yoga yaparım ona saçma gelir ama bana karışmaz. Kitap okurum içindeki yazıyı onunla paylaşırım anlamsız bulur. İsterdim bu konularda anlaşmayı. Doyamadığımı hissediyorum sanki spiritüel anlamda. Ben neyin arayışındayım? Benim gibi olan birisi daha var mı? Hayatımda merak ettiğim ne var ise sorunun cevabını gün içinde mutlaka alıyorum gerek kitap okurken, gerek film izlerken. Doğru kişi o mu diye sorduğum gece Roma da evlenme teklifi yaptı. Bende bunun bir işaret olabileceğini, nankör olmamam gerektiğini bunu kabul etmeyi şükretmem gerektiğini düşündüm. Aileler biran önce tanışsın diye beni zorluyor ve ben bunaldığımı hissediyorum. Ben ne istiyorum? Yaşadığım şey ne? Hayatıma kattığı güzel şeylerden neden tatmin olmuyorum?


İnsan ilişkisinden emin olup olmadığını nasıl anlar? Sevmek mi sevilmek mi?
Cevapla