Ilk defa yazıyorum, bu platform benim için çok yeni o yüzden umarım anlaşılır olur ve kendimi net bir şekilde ifade edebilirim.
Bir birlikteliğim var. Yarın 1 sene olacak. O ilk günden bana deli gibi aşık ve bana sunduğu hayat da filmlerdeki gibi.. ben ise onu sadece seviyorum. Insanlığını, bana kıyamaması, beni kendinden çok sevmesi. Bana bebek gibi bakması.. Gülüyoruz eğleniyoruz ama sanki bir şey eksik? Roma tatili yaptık. Müzeleri gezdik. Ben sorgulamayı çok severim. Heykelleri, tabloları merak ederim ve onlarla alakalı sorular sorarım kendimce. O tepkisiz kalır. Yoga yaparım ona saçma gelir ama bana karışmaz. Kitap okurum içindeki yazıyı onunla paylaşırım anlamsız bulur. İsterdim bu konularda anlaşmayı. Doyamadığımı hissediyorum sanki spiritüel anlamda. Ben neyin arayışındayım? Benim gibi olan birisi daha var mı? Hayatımda merak ettiğim ne var ise sorunun cevabını gün içinde mutlaka alıyorum gerek kitap okurken, gerek film izlerken. Doğru kişi o mu diye sorduğum gece Roma da evlenme teklifi yaptı. Bende bunun bir işaret olabileceğini, nankör olmamam gerektiğini bunu kabul etmeyi şükretmem gerektiğini düşündüm. Aileler biran önce tanışsın diye beni zorluyor ve ben bunaldığımı hissediyorum. Ben ne istiyorum? Yaşadığım şey ne? Hayatıma kattığı güzel şeylerden neden tatmin olmuyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer