Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru🎉

Cennet e veya cegenneme gönderiyorlardı herkes sırada idi , benim sıram geldiğinde uyanmıştım
Hadi yine iyisin🙂
👍👍
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim🙏
Öldüğümü görmüştüm
Allah rahmet eylesin🙂
Rica ederim
Cevap
4Cevap
zaten tüm rüyalarım saçma ve kötü
Ben daimi olarak akrep ve yılanların saldırısına maruz kalıyordum.
palyaço beni *, annemle babamın * gördüm, babam kardeşimi bıçaklıyodu boynundan böyle saçma rüyalar, dedem de bana tecavüz ediyodu
sevdiğim herkes tabuttaydı
Tablo bana dokunuyordu sonra uyanıyordum, dedem bana banyoda tecavuz ediyordu, babam tecavüz ediyordu, beni çarmıha geriyorlardi.
Erdoğan'ı sevmiyorum rüyamda görmüştüm
Kendimi ölü görmem ben çok değerliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar