Sizce bu sms'ten ne anlaşılmalı? Bu nasıl biri? Bunu sen neden yazardın? Sana yazılsa ne düşünürdün?

  • + Ne olmuş? Analizler, yorumlar lütfen. Teşekkür ederim:

"İçim daralıyor. Midem kasılıyor. Başıma ağrılar saplandı. Oturunca kalkmaya, kalkınca oturmaya halim kalmadı. Rahat nefes alamıyorum. Bir kez daha kendimden soğudum, nefret ettim. Kimselerin olmadığı bir yerde bağırıp, çağırıp naralar atmak istiyorum. Başım çatlayacak. Özür dilerim demeye dahi hakkım yok. Psikolojim çöktü. Bedenim çöktü. İki büklümüm, dik duramıyorum. Duş alıp kendimi disarilara soğuklara atacağım. Aslında ağlamak istiyorum. Sana bunu yapmamalıydım. Senin gibi bir insana bunu yapmış olmanın ağırlığını taşıyamıyorum."

Sizce bu sms'ten ne anlaşılmalı? Bu nasıl biri? Bunu sen neden yazardın? Sana yazılsa ne düşünürdün?
Cevapla