- + Ne olmuş? Analizler, yorumlar lütfen. Teşekkür ederim:
"İçim daralıyor. Midem kasılıyor. Başıma ağrılar saplandı. Oturunca kalkmaya, kalkınca oturmaya halim kalmadı. Rahat nefes alamıyorum. Bir kez daha kendimden soğudum, nefret ettim. Kimselerin olmadığı bir yerde bağırıp, çağırıp naralar atmak istiyorum. Başım çatlayacak. Özür dilerim demeye dahi hakkım yok. Psikolojim çöktü. Bedenim çöktü. İki büklümüm, dik duramıyorum. Duş alıp kendimi disarilara soğuklara atacağım. Aslında ağlamak istiyorum. Sana bunu yapmamalıydım. Senin gibi bir insana bunu yapmış olmanın ağırlığını taşıyamıyorum."
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence bunu yazanın sorunları vardır
Psikolojik di mi
Seni istemiyorum demek? Neyini Uzatıyorsun görüşmeyi sonlandir...
cok kuvettli duyguları var aşırı pişman