Zamanı geriye alabilseydin hangi zamanına dönersin?
ben 6 yıl öncesine dönmek isterdim
Zamanı geriye alabilseydin hangi zamanına dönersin?
ben 6 yıl öncesine dönmek isterdim
5 yaşına ya da onun yaşadığı tarihe geri dönmek isterdim. O olmayınca kendimi çok yalnız hissediyorum, beni çok mutlu eder güldürürdü onun sayesinde üniversite okuyorum şu an.
Herkese bir tavsiye çevrenizde sevdiğiniz insanların kıymetini hep bilin.
Üniversitenin ilk yıllarına dönerdim, en az parayla en çok eğlendiğim zamanlardı. Şimdi çok şey yapabilecek para kazanıyorum ama hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden.
Cevap
7Cevap
doğduğum güne gidip engel olurdum
İki yıl öncesine dönüp dünyadaki en sevdiğim insanla bolca vakit geçirirdim o bu dünyadan ayrılmadan önce
Teşekkür ederim.
80 90 lı yıllara dönerdim hiç sevmedim bu yılları özellikle son 20 seneyi
Bi 15 yıl önceye gidip dönmem lwzım. Bir rastlantıyı yok sayacağım. Hayatım köklü değişecektir…
10 sene öncesine büyük hatalar yaptım bugunumu etkileyen onları yapmazdım
Lise birinci sınıfa dönmek isterdim
lise yılları güzeldir
Aynen
6 ay öncesine cok değil
Keske şimdiki aklımla 18 yıl öncesine dönebilsem. Hersey bambaşka olurdu 😿
1986 yılına ama şimdiki aklimla
Çocukluğuma
Üni 1. Sınıf
Daha fazla gezerdim
M. Ö 238
😂
2007 2011 yillari offf be keske...
Direk 2000 senesine dönmek isterdim
20 li yaşlar
14 yaş felan
Eskiye asla dönmek istemezdim...
2015 yılına dönmeyi çok isterdim
2010 2013
21.05.1998
18 ime geri dönerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?