Şey ben hangi ara 24 oldum ya? Ben 24 hissetmiyorum da zamanı geri alamaz mıyız?

-BU BİR DOĞUM GÜNÜMÜN KUTLANMASI TALEBİDİR-

Teşekkürler 💚

Benim için bir ayrıcalık tanınmalı diye düşünüyorum. Neyse yine de "İYİ Kİ DOĞDUM BE"

Şey ben hangi ara 24 oldum ya? Ben 24 hissetmiyorum da zamanı geri alamaz mıyız?
Cevapla