-BU BİR DOĞUM GÜNÜMÜN KUTLANMASI TALEBİDİR-
Teşekkürler 💚
Benim için bir ayrıcalık tanınmalı diye düşünüyorum. Neyse yine de "İYİ Kİ DOĞDUM BE"
-BU BİR DOĞUM GÜNÜMÜN KUTLANMASI TALEBİDİR-
Teşekkürler 💚
Benim için bir ayrıcalık tanınmalı diye düşünüyorum. Neyse yine de "İYİ Kİ DOĞDUM BE"
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar dilerim 🙏😊
Doğum günün kutlu olsun, nica güzel huzurlu başarılı tatlı paralı vicdanlı yaşların olsun. 🎊🎈🎀🎉🧸🛍️🎂🎂🎂🫶🏻
Ay ne mükemmel bir dua. Istediğim her şeyi ettin tesekkur ederiiim senin daha güzelleri olsuun 🥹💚
Amin teşekkürler
Yeni yaşında hayat tüm güzelliklerini sana sunsun, nice güzel günlere ve yaşlara. Doğum günün kutlu olsun 🎂🐣
Teşekkür ederiim. Amin hepsi oldun inşallah sağlikla. Dilediklerinin daha güzeli senin olsunn 💖
Çok teşekkür ederim 🦋
İyki doğdun. Zaman ve yıllar çok hızlı geçiyor.
Gerçekten bu cümle çok klasik ama bu ara cok dusunuyorum bende. Ağiz alişkanliği değil gerçekten aşiri hizli geçiyor bir koca sene
inanır mısınız dün 20 idim lafın gelişi herşeyi hatırlarım. ne zaman oldum 41 derim yıllar inan ki uçuyor.
Zaman geriye aksinnn
https://youtu.be/gzNW368LB-8?si=HQGF0toC0-4o1G2GBende 29 hissetmiyorum ama yapacak bişey yok. Mutlu yıllar ⭐
Iyisin iyi
nice yaşlaraa :) bn de 29 için gün sayıyorum
D. k. o. doğum günü coçu.:D
Doğum günün kutlu olsun
Alamayız içinde kaç hissediyorsan o yaştasındır
24'lük yorgunsun
Mutlu yıllar 🌸🌸
Teşekkür ederiiim 🥰
yeni yaşını kutlar daha fazla kusmamanı dilerim
Ben değilim yav bu. Ama amin diyelim
yok bi de sen ol
Olur abim insanlık hali.
Off kafa hala 12 yaşındaki aw
İyiki doğdun
Nice yıllara
Mutlu yillar
Mutlu yillar
İyi ki doğdun sen 😄