Erkek dayanışması neden daha fazla kızlar neden kıskanç?

Ben hiçbir erkeğin zengin yakışıklı erkekleri kıskandığını görmedim. Zengin yaşıtları bedelli askerlik yaparken o paşa paşa gider 6 ay yapar gık demez. Yine yakışıklı yaşıtları kızları götürse kıskanmaz, kendisi tipsiz olsa bile kızlara bokkk atar, yavv bu kezbanlarda böyle işte erkek beğenmiyor, bir şey beğenmiyor derler. Ama kızlar cephesinde durum feci hemcinsini sürekli ezme hali var iki erkek için birbirini dövüyorlar☺️Erkekler kızlar için çok değerlisiniz bunu bilin siz olmadan yapamıyorlar…

Erkek dayanışması neden daha fazla kızlar neden kıskanç?
Cevapla