
Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs ne yanlız ne de aşık.🍂

Bazen sadece yorgun oluyor insan. Ne küs ne yanlız ne de aşık.🍂
Kedimle müzik dinlemek çok güzel. Ben kahvemi mutlaka içip kendime gelirim zaten, kahvesiz de, müziksiz de olmaz.. Kitap okumak da mükemmel, film izlemek de çok iyi.. Yürüyüş de dinlendirici, satranç oynamak ta, kendisine güzel bakımlar yapmak ta mükemmel, tamamı insanı dinlendiriyor kesinlikle..
Uyuyorum saat kaç olursa olsun. Sanki uyursam her şey düzelecekmiş gibi geliyor
Kabuğuma çeklip hiçbir şey yapmıyorum zaten yaptığım şeylerde verimsiz olur.
Kendimle vakit geçiririm uykum varsa uyurum yoksa meditasyon yaparım, dışarı çıkıp kulaklığımı takıp sokakta Fink atarım 😊 genellikle brew mood diye bir kahve dükkanına girer bir kahve alır, çevremdeki insanları rahatsız etmeyecek şekilde sohbet etmeye çalışırım, kitap okurum
Oh hayat sana güzel valla
Cevap
33Cevap
Hiç yorgunsam yorgunumdur o gun aylak aylak gezerim
Şarkı dinliyorum sadece yanlız kalmak veya arkadaşımla dertleşmek iyi geliyor
Sakin bi yere geçip kafa dinlerim.
Deniz kıyısı olur.
Gecenin bi yarısı balkon olur.
Sakin bir kumsal olur.
Çocuklarıma bakıyorum ve sağlıklıyım daha ne olsun!
Özellikle son zamanlar tam olarak bu şekildeyim biri ile içip dertleşmek şarkı dinlemek istiyorum agalarla müsait zaman ayarlarsak veya birini bulursam neredeyse bütün yorgunlugum üstümden kalkicak
Duş alırım toprağa basarım çay demlerim kahve pişiririm müzik dinlerim ve kendimi
Eskiden sahil kenarında kahve içip, denizi izlerdim. Bu sıra hiç fırsatım yok
Yorgun hissetmiyorum yorulmam pek hatta çovukkende bugünde
Yeter yorulmuyor musun iş güç spor deniliyor
Müzik dinliyorum, kitap okuyorum ve kabuğuma çekiliyorum.
sürekli bişey hissetmek zorunda değilsiniz
aç karnınızı doyurun kafi
Hiç bir şey yapamıyorum, öylece yatağıma gidip uzanıyorum.
Müzik dinliyorum sevdiğim şeyleri yapıyorum
Dümdüz yatıyorum hiçbir şey ile ilgilenmeden öylece
Tekli koltukta oturup 3 lu koltuğa ayak uzatıp müzik dinlerim
Soyutlama işlemi ve uyku
Kafa dağıtacak bir şeyler her zaman var
Yalnız kalıyorum
Müzik dinliyorum
Ben de öyleyim
Gerçekten deli misin
Bedenimle birlikte düşüncelerimde yorgun oluyor
Tabikisi popüler cevap. Uyuyorum
Uyurum. Bi çok şeyin ilacıdır benim için
Oyuyurum
Kitap okurum
Müzik dinliyorum
Telefon sesiz derin bi uykuu
Sadece dinlenmek yetiyot insana
Yalnız kalıp dinleniyorum
Bazen hayatı akışına bırakmak lazimm
Meditasyon yapıyorum
Yatıyorum dinlenme ihtiyacı hissediyorum
Yatip tiktok izliyorum skjsjdkd
Yürüyüş
Müzik dinlerim.
tatlı yiyorum
Uyuyorum..
Çay demleyip içiyorum
duş alıyorum
Uyuyorum
Uyurum
Yatıyorum
Dinleniyorum 🙂
Dinleniyorum
Uyuyorum
Şarkı dinliyorum
Direkt uyuyorum 😴😴
Uyurum
uyuyorum
Uyurum
Yorgun his etmiyorum
Uyurum direk
Kahveeeeeeeeeee
Depresyona girmissin
Uyumak
Kendimi dinliyorum
Kitap okurum
Dinleniyorum
Duş ve seks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?