Sevgisini ilgisini göstermekten biraz çekinir diye düşünüyorum ama ciddi güven problemi olan kimse ilişki yapmaya çalışıp karşıdaki insanı yormamalı bu sadece ergenlik olur
0
20 Yorumla
Soran
+1 yıl
Canım sana kendi ilişkim hakkında soru sorabilir miyim 2 haftadır konuşuyoruz flörtüz
Yaklaşık 2 haftadır konuşuyoruz böyle sessiz etliye sutleye karışmayan kimseyle samimi olmayan biri ama kiminle konuşsa severler onu çok beyefendi biri ve iyimser biri okulda tanıştık sıradan kalkmaz normaldd ama tanistigimizdan beri hep gelir yanıma her geldiğinde de alakasız şekilde çikolata su alır 😅 bana karşı çok ilgili en son pazartesi benim için geldi okula sırf ben gelecem diye ve sonra benimle bir yere kadar geldi baya keyifli vakit geçirdik beni dolmuşa bindirmeden gitmedi benimle birlikte bekledi birde sordu yol paran var mı vereyim mi diye bende var istersen ben sana vereyim dedim 😅 ya yanyanayken çok iyi ama eve gidince iki yabancıya dönüşüyoruz mesajlassak kısa kesiyor ya gg atar ya mesajı beğenir hesabında da dişi sinek yok tek yabancı olarak ben varım kız falan ekli olsa derdim kızlarla konuşuyor ama yokk
Bugün yazdım ona bana dedi sen ne yapıyorsun nerdesin falan dışarıdayim dedim kimle dedi ben yanıma çağırdım onu arkadaşların rahatsız olmasin dedi bende hayır olmazlar dedim sonra dedi başka gün buluşalım istersen arkadaşların rahatsız olur bende olmazlar konuştum zaten birazdan kalkacaklar ama sen rahatsız olursan kalsın sen bilirsin dedim o da bı işim var bi yere gidecem ondan dedim dedi bende uzatmadan tamam anladım yazdım gg attı
Bence çocuğun çok saf bir sevgisi var ama mesajlarına neden öyle olduğunu bilemem. Benim mesela eski bir arkadaşım vardı konuşmaya gelince pek konuşamıyor internette ama yüzyüzeyken çok iyi konuşuyor. Bahsettiğin kişi belki deneyimsiz birisi olduğu için bu konularda sana karşı nasıl mesaj yazması gerektiğini bilemiyor olabilir ama yine de bilemiyorum tabii. Kimisi internet ortamında kasıyor ama yüz yüze konuşunca rahatlıyor. Ama bence bunu ona sorabilirsin
Bir erkek bana şöyle bir öneride bulundu alışması lazım böyle diyalogları pek bilmiyor olabilir sen yazma o yazar ilk yaaan sen olma geri çek kendini akıllı biri demek ki ağırdan alıyordur üstüne düşme fazla o yaklaşacaktır sana bide sordum sorayım mi niye böyle yapıyorsun falan diye dedi ki hayı. hiç böyle şeylerden konuşma arkadaş modunda ol
Kararsızım.. Peki bişey diyecem o bana değerlisin falan demişti de yazmayan sormayan merak etmeyen biri gerçekten değer verir mi kuşkuya düştüm şimdi bu çocuk için değerli miyim
Bende tam olarak öyle düşünüyorum ve akışa birakacam düzelirse hay hay düzelmezse bay bay bide kendi çıkarları için kullanmaya calisacak desem mesaj da atardı hep ya da umursamıyor desek benimle de muhatap olmazdı diğerleri gibi
Yaklaşık 2 haftadır konuşuyoruz böyle sessiz etliye sutleye karışmayan kimseyle samimi olmayan biri ama kiminle konuşsa severler onu çok beyefendi biri ve iyimser biri okulda tanıştık sıradan kalkmaz normaldd ama tanistigimizdan beri hep gelir yanıma her geldiğinde de alakasız şekilde çikolata su alır 😅 bana karşı çok ilgili en son pazartesi benim için geldi okula sırf ben gelecem diye ve sonra benimle bir yere kadar geldi baya keyifli vakit geçirdik beni dolmuşa bindirmeden gitmedi benimle birlikte bekledi birde sordu yol paran var mı vereyim mi diye bende var istersen ben sana vereyim dedim 😅 ya yanyanayken çok iyi ama eve gidince iki yabancıya dönüşüyoruz mesajlassak kısa kesiyor ya gg atar ya mesajı beğenir hesabında da dişi sinek yok tek yabancı olarak ben varım kız falan ekli olsa derdim kızlarla konuşuyor ama yokk
Bugün yazdım ona bana dedi sen ne yapıyorsun nerdesin falan dışarıdayim dedim kimle dedi ben yanıma çağırdım onu arkadaşların rahatsız olmasin dedi bende hayır olmazlar dedim sonra dedi başka gün buluşalım istersen arkadaşların rahatsız olur bende olmazlar konuştum zaten birazdan kalkacaklar ama sen rahatsız olursan kalsın sen bilirsin dedim o da bı işim var bi yere gidecem ondan dedim dedi bende uzatmadan tamam anladım yazdım gg attı
bir insanı sosyal medya hesabı üzerinden degerlendirmek güzel degil bu kişi senin yanında oldugu zaman evet heyecan yapıyor ama ama senden uzakta olunca işleri ve cevresi daha agır basıyor?
Demek ki yeteri kadar önemsemiyor ve değer vermiyor düşünse onemsese yazardı ya da ben yazınca öyle alakasizca bir görüşürüz bile demeden mesajı begenip geçmezdi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sevgisini ilgisini göstermekten biraz çekinir diye düşünüyorum ama ciddi güven problemi olan kimse ilişki yapmaya çalışıp karşıdaki insanı yormamalı bu sadece ergenlik olur
Canım sana kendi ilişkim hakkında soru sorabilir miyim 2 haftadır konuşuyoruz flörtüz
Olur
Yaklaşık 2 haftadır konuşuyoruz böyle sessiz etliye sutleye karışmayan kimseyle samimi olmayan biri ama kiminle konuşsa severler onu çok beyefendi biri ve iyimser biri okulda tanıştık sıradan kalkmaz normaldd ama tanistigimizdan beri hep gelir yanıma her geldiğinde de alakasız şekilde çikolata su alır 😅 bana karşı çok ilgili en son pazartesi benim için geldi okula sırf ben gelecem diye ve sonra benimle bir yere kadar geldi baya keyifli vakit geçirdik beni dolmuşa bindirmeden gitmedi benimle birlikte bekledi birde sordu yol paran var mı vereyim mi diye bende var istersen ben sana vereyim dedim 😅 ya yanyanayken çok iyi ama eve gidince iki yabancıya dönüşüyoruz mesajlassak kısa kesiyor ya gg atar ya mesajı beğenir hesabında da dişi sinek yok tek yabancı olarak ben varım kız falan ekli olsa derdim kızlarla konuşuyor ama yokk
Bugün yazdım ona bana dedi sen ne yapıyorsun nerdesin falan dışarıdayim dedim kimle dedi ben yanıma çağırdım onu arkadaşların rahatsız olmasin dedi bende hayır olmazlar dedim sonra dedi başka gün buluşalım istersen arkadaşların rahatsız olur bende olmazlar konuştum zaten birazdan kalkacaklar ama sen rahatsız olursan kalsın sen bilirsin dedim o da bı işim var bi yere gidecem ondan dedim dedi bende uzatmadan tamam anladım yazdım gg attı
Bence çocuğun çok saf bir sevgisi var ama mesajlarına neden öyle olduğunu bilemem. Benim mesela eski bir arkadaşım vardı konuşmaya gelince pek konuşamıyor internette ama yüzyüzeyken çok iyi konuşuyor. Bahsettiğin kişi belki deneyimsiz birisi olduğu için bu konularda sana karşı nasıl mesaj yazması gerektiğini bilemiyor olabilir ama yine de bilemiyorum tabii. Kimisi internet ortamında kasıyor ama yüz yüze konuşunca rahatlıyor. Ama bence bunu ona sorabilirsin
Bir erkek bana şöyle bir öneride bulundu alışması lazım böyle diyalogları pek bilmiyor olabilir sen yazma o yazar ilk yaaan sen olma geri çek kendini akıllı biri demek ki ağırdan alıyordur üstüne düşme fazla o yaklaşacaktır sana bide sordum sorayım mi niye böyle yapıyorsun falan diye dedi ki hayı. hiç böyle şeylerden konuşma arkadaş modunda ol
Çocuğun karakterini bilemediğim için bu konuda bir şey diyemeyeceğim yani sen istediğini yap
Kararsızım.. Peki bişey diyecem o bana değerlisin falan demişti de yazmayan sormayan merak etmeyen biri gerçekten değer verir mi kuşkuya düştüm şimdi bu çocuk için değerli miyim
Belki de o kişinin dediği gibi sana tamamen düşkünmüş gibi görünmek istemiyor olabilir
Bende zaten bu çocuğun toy olduğunu düşünüyorum deneyimsiz yani
Ama bu kadarını yapmayan da var o yüzden değer verdiğini düşünüyorum ( bunu çok kıza yapmadıysa )
Bende tam olarak öyle düşünüyorum ve akışa birakacam düzelirse hay hay düzelmezse bay bay bide kendi çıkarları için kullanmaya calisacak desem mesaj da atardı hep ya da umursamıyor desek benimle de muhatap olmazdı diğerleri gibi
Aynen
Yapmış olabilir şüphelendim
Peki yapmışsa da bu durum da ben ne konumda oluyorum sıradan değerli
İşte orasını bilemem jdjs
Neyse daha ilk hafta zaman herkesin rengini gösterir bana karşı biseyler hissediyor eminim
Bende öyle düşünüyorum ve evet zamana bırak
Ya peki bu hiç yazmazsa okul açılana kadar açılınca gelirse ne yapayım bişey olmamış gibi mi olayım tavır mi yapayım
Normal ol bir şey yapma
sürekli kendini geri çekr?
Benim konuştuğum çocuk öyle yapıyor detay verebilir miyim size yardımcı olur musunu,
tabiki de?
Yaklaşık 2 haftadır konuşuyoruz böyle sessiz etliye sutleye karışmayan kimseyle samimi olmayan biri ama kiminle konuşsa severler onu çok beyefendi biri ve iyimser biri okulda tanıştık sıradan kalkmaz normaldd ama tanistigimizdan beri hep gelir yanıma her geldiğinde de alakasız şekilde çikolata su alır 😅 bana karşı çok ilgili en son pazartesi benim için geldi okula sırf ben gelecem diye ve sonra benimle bir yere kadar geldi baya keyifli vakit geçirdik beni dolmuşa bindirmeden gitmedi benimle birlikte bekledi birde sordu yol paran var mı vereyim mi diye bende var istersen ben sana vereyim dedim 😅 ya yanyanayken çok iyi ama eve gidince iki yabancıya dönüşüyoruz mesajlassak kısa kesiyor ya gg atar ya mesajı beğenir hesabında da dişi sinek yok tek yabancı olarak ben varım kız falan ekli olsa derdim kızlarla konuşuyor ama yokk
Bide insan hiç mi merak etmez yazmaz ya
Bugün yazdım ona bana dedi sen ne yapıyorsun nerdesin falan dışarıdayim dedim kimle dedi ben yanıma çağırdım onu arkadaşların rahatsız olmasin dedi bende hayır olmazlar dedim sonra dedi başka gün buluşalım istersen arkadaşların rahatsız olur bende olmazlar konuştum zaten birazdan kalkacaklar ama sen rahatsız olursan kalsın sen bilirsin dedim o da bı işim var bi yere gidecem ondan dedim dedi bende uzatmadan tamam anladım yazdım gg attı
bir insanı sosyal medya hesabı üzerinden degerlendirmek güzel degil bu kişi senin yanında oldugu zaman evet heyecan yapıyor ama ama senden uzakta olunca işleri ve cevresi daha agır basıyor?
Demek ki yeteri kadar önemsemiyor ve değer vermiyor düşünse onemsese yazardı ya da ben yazınca öyle alakasizca bir görüşürüz bile demeden mesajı begenip geçmezdi
aynen öyle eger sevse deger verse sen tamam desen bile onu bile konuya cevirip sohbete devam etmeye çalışırdı?
Madem ki değer vermiyor bir anlam ifade etmiyorum neden yanındayken öyle davranıyor o zaman?
Ben gibi olur 😅
Sen nasılsın
Kızlara güvenmiyorum kaçıyorum reflex geliştirdim nerdeyse 😅
Diğer kişilere yanıt verdim okuyup bana yardımcı olur musun bu erkeğin kafası karışık olabilir mi bana güvenmiyor olabilir mi
Kafa karışıklığı yok yeterince ilgisi yok
Ee ben ne yapmalıyım nasıl davranayim
Balıkçı gibi ol bazen ilhi ver bazen ilgi verme