Hayat da hep kırıldım kalbimi kıran insanlara rastlıyorum hep kadın erkek hepsi kırıyor neden böyle?

Güncellemeler
+1 yıl
Kale almıyorum ama napim yani kimseyi takmıyorsun diyorlar hala güzelim hala sağlığım iyi yiyorum içiyorum umursamıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
O kadar kırılınca tabi insanlarla iletişim kuramıyorum aslında kaçıyorum ben hep yalnızım sadece burada takılıyorum arada
Hayat da hep kırıldım kalbimi kıran insanlara rastlıyorum hep kadın erkek hepsi kırıyor neden böyle?
Cevapla