Niçin değer verdiğimiz iyilik yaptigimiz insanları kaybediyoruz? Ben de mi sorun var yoksa onlar mı karaktersiz anlamadim?

Kime iyilik etsem çok sevsem değer versem sonrasında iyilik yapmayı kesince düşman gibi oluyoruz Herkes de mi böyle yoksa o mu karaktersiz ya da ben de mi sorun var.

Niçin değer verdiğimiz iyilik yaptigimiz insanları kaybediyoruz? Ben de mi sorun var yoksa onlar mı karaktersiz anlamadim?
Cevapla