Kişilik & Karakter Saçmalama hakkınızı ne sıklıkla kullanıyorsunuz? Menethil Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Arada saçmalamak lazım. Hep düzgün nereye kadar. Mrrrr.. Saçmalama hakkınızı ne sıklıkla kullanıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben hiç kullanmıyorum kullanıyorsam sorun var demektir çünkü 1 0 Yorumla
Unicornlugökkuşağı Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Zaman zaman hayat çok kısa şimdi saçmalayamayacaksak ne zaman olacak? 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ben ondan hoşlandığım günden beri saçmalıyorum onu gerçekten seviyorum keşke benim olsa 1 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Her gün mutlaka 1 defa kullanırım 1 0 Yorumla
lolippop Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Saçmalama hakkımı sende kullanıyorum gjhj 1 1 Yorumla Menethil +1 yıl Benim için sorun yok. Ben hep saçmayım sksjssj Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. her gün muhakkak 1 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ksde her daim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben hiç kullanmıyorum kullanıyorsam sorun var demektir çünkü
Zaman zaman hayat çok kısa şimdi saçmalayamayacaksak ne zaman olacak?
Ben ondan hoşlandığım günden beri saçmalıyorum onu gerçekten seviyorum keşke benim olsa
Her zaman...
Her gün mutlaka 1 defa kullanırım
Saçmalama hakkımı sende kullanıyorum gjhj
Benim için sorun yok. Ben hep saçmayım sksjssj
her gün muhakkak
Ksde her daim