Hissettiğim şeyi tarif edemiyorum. diyebildiğim tek şey şu. Kalbim düğümleniyor?

Tam 2 yıl oldu ama hala aklımdan çıkmadı. Geçer sandım. Unutur ve yoluma devam ederim sandım ama olmuyor. Bu haksızlık. Sadece menfaatleriyle hareket eden insanlar birlikteyken. Neden ben ondan ayrıyım. Ve ona aşık olduğum halde elini tutamıyorum.2 yıldır yoruldum artık. Kalbim düğümleniyor ve boğuluyor gibi oluyorum. İnsanlar unut diyor ama unutmak istemiyorum. Ne yapacağım ben?
Hissettiğim şeyi tarif edemiyorum. diyebildiğim tek şey şu. Kalbim düğümleniyor?
Cevapla