Güncellemeler
+1 yıl
Bir kelime dedim, destan saydım😂😂😂
Bu soruyu 1 kere daha sormuştum aylar önce ve nokta atışı cevaplarım olmuştu, çoğu kişide şaşırmıştı açıkçası. Tekrar yapalım mı ne dersiniz? Ek olarak benim karakterimi de tahmin etmeye çalışabilirsiniz. 🥰
Sanırım ya insan sarrafıyım ya da 6. hissim kuvvetli. 🧸🧸😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Hisleri güçlü biri misin bakalım, gönder gelsin histirik😄
Bence eğlenceli ve düşünce olarak mantıklı bir insansın.
Fakat aşk konusunda canın yanmış, herkese güvenemiyorsun, bir duvar çekiyorsun.
Aşk konusunda canım yanmadı onu silersek evet genel olarak başarılı
Bilemedim burnundan zor nefes alıyosun ve pelteksin doğru mu
Nööö😂😂
Of olmadı
Et bakalım :)))
Yaratıcı, sanatsal , meraklı bir insansın bence
ben de beni tek kelimeyle anlatamayacağını tahmin etmiştim :D meraklı kesin işimin gereği o yaratıcı bakış açısı ama sanatsal değilim
😅
@asuasuasuman hayırdır ne gülüyorsunuz hanfendi :)))
☺️
😂 ne biliyim.. yazdığın şey bi komiğime gitti de..
@asuasuasuman sen kaşınıyor musun sanki biraz :D
Seninle uğraşmak hoşuma gidiyo diyeyim 😅
@asuasuasuman işte halk arasında buna kaşınmak deniyor :D
Site üfürükçü doldu iyice
Üfürükçülük gibi bir amacım olsa parayla yaparım. O tarz şeylerle işim yok.
Eğlenceden de anlamıyorsunuz, maksat vakit öldürmek.
Şakasına yazmıştım yhaa 😕
Bana öyle gelmedi😶
Olur bekliyorum 😅
Zamanında duygusal konularda hayal kırıklığı yaşamışsın bence , duygusal bir insansın. Aynı zamanda mesafelisin. Dışarıdan soğuk durabiliyorsun ama herkese kendini açmayan bir insansın gibi geldi.
Tek kelimeydi hani he😅
Ahaha başaramadım🤣🤣
Kendinden emin konuşman dikkatimi çekti
Biraz çapkınsın gibi geldi bana, sohbet etmeyi seviyorsun özellikle kızlarla😂
Hiç çapkın değilim inan burada takılıyorum genelde ama gercekte bırak capkinligi bakmıyorum bile kimseye. Ama sosyal medyada takılıyorum tabi
İsterim merak ettim açıkçası
Herkesle samimi olmayan dışarıdan mesafeli fakat aslında sevdiklerine çok samimi olan birisin. Akıllı becerikli olayları hemen kavrayabilen birine benziyorsun
Oha harbiden öyle diyorlar arkadaşlarım da ilk zamanlar soğuk odunun tekiydin diyorlar :D evet öyle insanlar konusunda seçiciyimdir az ama öz.
Aaaa ben şok😂😂 yüzünden tahmin etmeye calıstım ahaha 😂😂
Merak ettim 😊 isabetli olacak mi bakalım
Beğenilmeyi dikkatleri üstüne toplamayı seven, bakımlı ve güzel olmaya önem veren birisin.
Teşekkür ederim tatlım güzel yorumun için 😊 fakat bu yazdıklarınin tam tersiyim.. açıkçası güzelliğin filan etin kemiğin beş para etmediğini öğreneli uzun zaman oldu diyeyim 👍
Haklısın profilden yola cıkarak bir şeyler tahmin etmeye calısıyorum aslında, yanılmışım. 😌 teşekkürler.
Haydi tahmin et bakalım
Kıskanç, biraz takıntılı, alıngan 😂😂😂😂ama aynı zamanda iyi kalpli, arkadaşlarına değer veren, dostluk konusunda sadakatli aynı zamanda duygusalsın. Haksızlığa uğramayı sevmiyorsun ve kabullenemiyorsun. Sayacağım daha cok şey var ama kısa keseyim😂
Kısacası seviliyorsunnnn
Gerçi ben sana niye sordum ki tahmin etmeye gerek yoktu 😂
Sen daha çok seviliyorsun♥️♥️
🧡
Son soruya bekliyorum
Nefes nefese kaldım koşarken 😪 evet isterim
Resim, cizim, müzik bu tarz şeyleri seviyorsun. Sosyalsin, arkadaş çevren geniş ama az ama öz arkadaş seviyorsun. Zamanında hayal kırıklığı yaşadın mı bilmiyorum fakat yaşamış olabilir misin?
Bir kelimelik hissini almaya geldim.
Bence asil ve oturaklı bir insansın. Mesafelisin bir duruşun var ve onu bozmuyorsun. Laubali değilsin. Ağırlığın var.
Bir kelime diye geldim, cümleler ile gönlüme dokundun. Tam istediğim gibi görünüyor olmak gururlu hissettirdi. Ne mutlu. :))
Nahif insanlara hasretiz Nazenin kadın. İki kelime ile seni bi' miktar anlatabilirim diye düşünüyorum: nahif ve huzurlu
Ay duygulandım :’) Ne mutlu bana böyle gururlu hissettirdiğime sevindim ama gerçekten öyle duruyorsun. Gercekten reelde de öyle olduğunu düşünüyorum yanılmıyorum umarım. 😌💞
Benim icin dediğin şeyler de beni çok sevindirdi, beni nokta atışı anlattın. Teşekkür ederim.☺️
Nasıl hissediyorsun?
Çılgın , cesur, arkadaş canlısı 😂
Aynı durumları ben de yaşıyorum diyorlar. Teşekkür ederim
Zarif görünüyorsun
Rica ederimmm😊
Çok hoşsun 😊
Haha utandım, teşekkürler😂🧸
Yakışıyordur 🤣💕
Neden böyle bir soru sordun tekrardan?
Bilmem hosuma gitti aslında. Eğlenmiştim bu soruyu sorarken☺️
Bir de soracak soru bulamadım baska diyelim😂
Reelde denedin mi? Daha da eğlenceli olabilir? Sen delisin diye başla, herkes biraz delidir sonuçta 🤣
Haha ona cesaret edemem 😂deliyim ama senin kadar deli ve cesaretli değilim. 😅 sen denemek ister misin? 😂
Denedim senle konuşurken o an kardeşime delisin sen dedim, konuşmaya başladı benimle 🤣 işe yarıyor
Haha konuşmaya basladı benimle miii😂😂😂😂 bi ara abime deneyeyim bunu. 😂
Hadi cesaretin varsa bunu yoldan geçen yabancı birine de dene😂
Balkondan bağırarak söyledim kimse cevap vermedi. Bu sayılır mı 🤣
Sayılmaz. 😂😅😊
Yarın yine denerim 🤣 saçmalayalım biraz daha ne olacak 🤪 sen hiç turşu reklamı izledin mi diye soru sor
Hahahahaha ay o ne öyle ya😂😂
Böyle işte. Sen söyledin mi tanımadığın birine birşeyi
Hayır asla😂
Asla deme hiç sevmem onu. Bence bu kelime çıkmalı. Haftasonu ne yapıyorsun?
Hadi bakalım merakla bekliyorum 😁😅
Sosyal, esprili
Tşkler 🤲
Ee doğru mu bari hemen hemen😂
Doğru 😁
Buyrun edin...
Olur:)
Hayalperest ve romantik bir yapın var. Empati duygun cok gelismis bence. Ayriyeten sanat özellikle resim konularında yeteneklisin
Yari yariya dogru diyeyim:) tesekkurler.
Rica ederim
Et bagalım
Dışarıdan çok önyargılı yaklasılabiliyor sana bence fakat aslında komik insanları güldüren bir insansın. Taklit yapmayı seviyor musun? 😂
Efenim ne kadar da doru bir analiz bu. 5 xpere aldanmamak lazım sen demek bayadır bu sitedesin. d Taklit yapmaya gelince yok taklit yapmam. d yapamam daha doğrusu :D
Ahahahah valla bayadır bu sitedeyim ama %80 %90 nını tanımam. 😂 çok aktif değilim hatta hiç aktif değilim. Kırk yılda bir giriyorum😅 bu tamamen içgüdü.😂
Evet
Esprili komik birisin bende aynı zamanda sinirli, öfkeli olabiliyorsun.
Haha
Komikligimi çoğu insan anlayamaz
Yüzde 25 doğru tahmin
🤣😂😂😂ben anlarımm
Ben hiç sinirli birisine benziyor muyum😡😡😡🤬🤬
Bak simdi bile 😂😂😂🧸
et bakalım
Bence hayal kurmayı seven birisin. Çalışkan gayretli her konuda çaba gösteren bir insansın
salladın ama tuttu.
Valla profiline bakıp hissettiğimi söylüyorum😂
başka ne hissediyorsun pekii
Söyle bayan
Biraz üçkağıtçı bir insansın gibi geldi üzülerek söyleyeceğim 😂😂😂 ama özünde iyi bir insansın. Kendini durdurmak istiyip durduramadığın cok şey var
Bilemedin üç kağıtçı olmak kim ben kim ama keşke olsaydım 😉
Bir kelimeye sığar mı 🤔
Dışarıdan sert bir duruşu olan ama aslında sevdiklerine merhametli birisin. Sorumluluk sahibi ve çalışkansın.
Kimseyi 1 kelimeye sığdıramadım😂
Hadi bakalım
Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen bir şeyleri çok kafaya takan beyni hep dolu olan birisin
Evet isterim
Sabırlı anlayıslı karsındakine her zaman saygılı olan bir insansın. İyi sır saklarsın.
Aynen öyle teşekkür ederim yorum için
Hadi et
Bence çok komik ve şakacı bir insansın. İnsanlar yanında sıkılmıyor ama biraz inatçı olabilir misin?
Doğru tahmin evet bilerek inatçı olabiliyorum gıcıklık yapıyorum
Bak nasıl bildim gıcık bir yönün var gibi duruyo😂
Yorumlara bakıp mı tahmin ettin :D
Baktım evet ama inatçı dememin yorumlarla ilgisi yoktu. Senden öyle bir enerji sezdim sadece. ☺️
Doğru sezmişsin tebrikler o zaman :D
Teşekkürler😅
Edin buyrun
Duygusalsın. Sanki zamanında hayal kırıklığı yaşamış gibisin çevrenden.
Evet maalesef 🥹🥹
:( üzdünnn
Hadi et bakalım
Sabırlı ve güçlü birisin. Korkak değilsin aksine cesaretli ve sağlam karakteristik bir yapın var.
Evet öyleyim 😅
😂😂
Olur.
Mütevazi, insanlara sahip cıkan , yardımsever bir insan gibisin biraz da yerine göre utangaç olabilir misin?
Evet doğru hepsi
☺️
Çok isterim
Sanat , resim, edebiyat gibi konularda ilgisi olan, kültürel konulara meraklı bir insansın gibi tahmin ediyorum.
Daha çok edebiyat bunların arasında ama çok teşekkür ederim. Sen peki sen ne iş yapıyorsun?
Ben cocuk gelisimciyim :) ilgi alanım çocuklar😊
Çok güzel. Aktif görev yapıyor musun?
Evet cocuk gelisimi uzmanıyım Şu an bir klinikte
Bende sizde devraldıkllarımızı okutuyorum 😄😄
Sustun?
Aaa öğretmen misin? ☺️ Herkes görüş paylasıyor onunla ilgileniyorum ondan
Evet 🙃🙃
Ne güzel bir meslek. Ne öğretmenisin :)
Onu da tahmin et madem 🙃
Edebiyat öğretmeni? Kdksksösmms😂😂
Değil 😅😅
İlkokul öğretmeni? 😂
Hayıırrr gel sen yaz da öyle konuşalım 🙃🙃
Tamam ama suann sırada bekleyenn randevularım var hemen döneceğim😂😂😂😂
Bak işte 😄
Buyrun
ilişki konularında kıskanç bir insansın bence, sevdiğini çok kıskanıyorsun.
Onun dısında çalışkansın, hızlısın. tembel uyuşuk bir insan değilsin.
Teşekkürler hanfendi
Rica ederim
Et bakalim
Dışarıdan sert bir görünümün var.
Onun dısında bence açıksözlü, seçici, kolay kolay her şeyi beğenmeyen titiz bir yapın var.