Vuramıyorum ve bu beni yoruyor. Bazı şeyleri insanların söylemeden anlaması gerekmiyor mu?

Vuramıyorum ve bu beni yoruyor. Bazı şeyleri insanların söylemeden anlaması gerekmiyor mu?

Ama vurmamak gerek zaten. Yüzüne karşı söylemek çok kaba olur. "Çocuğa yanlışı ima yoluyla söylenmeli. Yoksa hayâ perdesi yırtılır" sözü aklıma geldi. Ama bahsettiğim kişi yetişkin diyebilirsiniz ama her insanın içinde bir çocuk yok mudur?
Evet. Kırıldığım şeyleri bilmeli ki hayatımda yeri olabilsin. Yoksa hayatımda durmasına bir lüzum kalmaz.
İnsanları üzmeyi hiç sevmem, daha çok mutlu etmekten hoşlanırım, ama tabiki şöylede bir huyum var. Benim için yalan ve yanlış asla affedilemez. Bu yüzden kim olursa olsun affı yoktur, beni bilen tanıyan zaten ona göre davranıyor.
Ben kırmamayı denerim.. ama baktım anlamıyor devam ediyor söylerim.
Cevap
3Cevap
Bazen. Duruma göre.
Eskiden yapamazdım artık yapabiliyorum
3 5 kez vuruyorum anlamiyo mu boş ver olup gitsin
Dürüstçe söyleriz vurmayız
Soylerim saydiririm
Ben açık sözlüyüm söylerim
Ben dobrayımdır söylerim
Yani
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?