erkeklerin motor ve araba sevgisi aynen bu. bir tane erkek arkadaşım her sabah arabasına günaydın aşkım diyormuş fdgjfdhkfdlg

erkeklerin motor ve araba sevgisi aynen bu. bir tane erkek arkadaşım her sabah arabasına günaydın aşkım diyormuş fdgjfdhkfdlg

İnsan emek vererek aldığı her şeye ilgi duyar. Araba, motor da malum ülkemizde zor alınan şeyler. Çoğu erkek buna değer verir ama öncesinde tabii ki çoğu şey gelir. Ailesi, sevdiği insanlar vs. vs.
Valla naptıysam araba sevgimin önüne geçemedim. Ama işin iyi tarafı bu sevgi tek bir arabaya bağlı kalmaz. Yepyeni bir araba çıkar, sever alırım. 3 ayda tüm özelliklerini öğrenir ve sonrasında soğurum. En fazla 1 sene sonra satar, gider bayiden yeni çıkanı alırım. Ha karşı cinse olan sevgi ve aşk tabiki daha ağır basar ama o konuda henüz şansım gülmedi. Parayı da basıp alamıyorsun :))
Bazı erkeklerin araba sevgisi arabaların en son kaça baktığını kontrol ederek geçti kiminin futbol oynarken topun araba altına kaçması ve o arabanın altına inip topu almasıyla başladı 😂
Saçmalık, bir çocuğun mutluluğunu bu motor fabrikasına değişmem.
Bu motoru satıp çocuk esirgeme kurumundaki çocuklara oyuncaklar al bakalım , hangisi daha tatlı ve güzel.
Cevap
88Cevap
Ben araç ya da motorları sevmem o kadar.. benim için sevdiğim kadının sevgisinden öte daha güzel büyük bir sevgi olamaz
Ne motordan anlarım ne de arabadan.
@BlackDeacker sen kimsin de millete böyle konuşuyorsun
Haklısın kesinlikle
Erkeklerin demeyelim de, sizin seçtiğiniz erkeklerin diyelim.
Hayatım boyunca bir kere böyle bir olay duydum, o da çok ilginç bir karakteri olan bir kızın seçtiği erkekti... O kızla da görüşmüyorum zaten.
Benim çevremde de hiç böyle bir tip olmadı.
Arabasına, ya da herhangi bir cansız şeye sevgi duyan insanın psikolojisi bozuktur zaten, aklı başında bir insan da çevresinde bu tip insanları bulundurmaz.
Eğer sana denk gelen erkekler bu karakterde oluyorsa seçimlerini sorgulamanı öneririm, senden kaynaklı bir sorun olabilir.
Ciddiyim, bu tip insanları seçiyorsan senden kaynaklı bir sorun olabilir, bir psikoloğa gidip bu konuyu çözebilirisin. Bu çok önemli çünkü yanlış insan seçimi insanın başına dert açar, maalesef haberlerde görüyoruz genelede ne şekilde sonuçlandığını.
Arabaları tek sevmeyen erkek benim heralde saçma sapan metal hurda
tek değil.
araba ya da motor seven erkekten zarar gelmez bazı kadınlar kıskanır ama karı kız peşinde koşacağına ilgilendiği bir hobisi olsun. bu arada araba/motor sevmeyen erkek dünya ahiret bacımdır.
Araba ya da motor, hobi mi?
Bilmiyorum; ama erkeklerin yüzde 99, kadınların yüzde 99'un basit istekleri ile bir dünya görüşü oluşturdu. Araba dediğimiz 100 yıllık bir şey. Bundan önce basit kadınlar ne arıyordu acaba erkeklerde?
Maalesef seni üzeceğim 😊 bende eşyalarımı severim ama eşyalarımdan daha çok kalbimi seven insanları "En önemlisi Eşimi severim" severim dedim henüz eşimi bulmuş değilim 😔
Adam ekmek parası kazanıyor o motorla. Bunu anlayamayacak kadar düşük zekalı kızlarla takılmama konusuna da baya önem veriyoruz YÜKSEK KALİTELİ ERKEKLER OLARAK!
bence kızı varsa kızı önce gelir.. aklıma tek bu geldi. çünkü erkekler kız çocuğunun olmasını ister genelde..
Ahaha. Bi de analarına düşkümlükleri var. Onu da es geçmeyelim lütfen
Anneler tamam saygımız sonsuz da. Tabiki bizleri doğurdu, büyüttü, hakları var, sağolsunlar da.. Annecilik ve anneye düşkünlük, her iki cins için kötü bence. Evliliklerde boşanma etkenlerinden biri kaynana faktörü. Ve sevgiliyi bile etkiler kaynana figürü. Çıktığım kızın annesi. Cadaloz olmasaydı, ayrılmazdım o kızdan. . İlişkimiz bitti. Kızda anneciydi. Annecilik boşanma nedeni söyliyeyim. Kaynanadan çeken, erkekler, boşanmış kişiler hep söylüyor. Evleneceğin kadın anneci olmasın. Kaynana ile şarkı bile bestelendi. Yılansın kaynana diye. Ne varsa kaynanalarda. Anneciler de var. Ayrıca kadınlar da, kaynanasından çok çekip, evliliğini bitirebiliyor. Anneci erkekte sıkıntı. Ana kuzusu. İtici.
Çocuk sevgisi, gerçek aşkı bulduysa sevgilisine duyduğu sevgi, futbol ile ilgileniyorsa da futbol takımına duyduğu sevgi.

Tek aşkım...
Arabamı çok seviyorum kaza yaptım ve o kadar üzüldüm ki sanırım dünya üzerinde beni bu kadar üzebilecek başka bir şey ya da bir hatun yok 😄
Kimi erkek futbol sever kimisi araba her erkeğin ilgi alanı farklı olabiliyor. Ben oyunları seviyorum örnek verecek olursak
Hangi oyunlar mesela abi
Bence kişiye göre değişir kimisi sevdiğim kız için feda olsun der kimisi de araba havası peşinde koşar
Arabadan daha önemli şeyler elbette var ama araba sevmeyen bir erkek ile bırak kardeşlik yapmayı, muhabbet etmem.
Arabadan önce para gelir çünkü para olmayınca araba gitmiyor 😂😂😂
Dünya malı dünyada kalır, aşık olacak kadar mal mülk sevgim yok.
bu ikisinden önce gelen tek kişi var o da anne sevgisi
Pc oyunları ama bu konuda onlara hak veriyorum tabii online oyun oynamıyorlarsa
ne yapsın, değmeyen kadınların pesınden mı kossun
Ben balkonda motorum bahçede 😊 uzun uzun bakışmışlığımız çoktur. 😂😂
Benim için motor bambaşka bir şey realistik olcak olursak tabiiki de ailem var
Araba sevgisi çok önemli değil erkekler 2 ayaklı sever yani motor
Bende ilk göz ağrımı satamadım ya. Kiyamadım
Ben de her ikisi de var ama onlardan önce kendimi seviyorum, kitapları seviyorum.
Arabayı çok gerekmediğinde sürmem motorum karayelim hayattır
İkisine de hiç merakım yok. Benim merakım oyunlara 😊 Kişiden kişiye değişir.
Canım sevgilim her şeyden değerlidir. (。♡‿♡。)
Ne diyordu bir şarkıda:
”Bir kara kaşın, bir kara gözün, değer dünya malına...”
Genelde kızlara ilgi gösterince boğulup kaçıyorlar ama araçlar öyle değil aksine onlar ile konuşunca bozulmadan devam ediyorlar
Benim için önemli olan sevdiğim kişidir arbanın neyin seveyim.
Yağını suyunu benzinini koyduğun zaman hiçbir karşılık beklemeden seninle aşk yaşar seni mutlu eder belki düşürebilir elini ayağını kırabilir ama sana asla ihanet etmez neden önemli olmasın?
Aracım bir metal parçası olabilir ama çoğu insandan daha iyi. Araba sevgimin önüne geçen bir şey yok
100 gram et parçası erkek için her şeyden önce gelir😃😃😃
Ne alaka Benim kimseye böyle bir teklifim oldu mu Ben yaşayacağımı yaşadım göreceğimi gördüm istediğim anda da her şeyi bulurum Hiç sıkıntı yok Bir telefonumun ucunda ben sana genel anlamda bir yorum yaptım İster inan ister inanma sana kalmış yaşına bakmadım ama ileride Bunun böyle olduğunu Sen de Anlarsın
Her değil genel çoğunluk
Motosikletle güzel yeni yapılmış asfaltlı yoldan en yakın arkadaşımla 299+ km/h hız yapmak. Yemin ederim bu zevki hiçbir kız ve cinsellik vermiyor yaşayanlar bilir sadece
Ailemiz ve değer verdiğimiz insanlar bazı erkekler cok sert ve kaba gözükselerde içinde yavru bir kedi yatar o kediyi cok az kisiye gösterirler.
Bence erkekten erkeğe değişir kimi için annesi/ailesi, kimi için oyunları, kimi için de sevdiği kadın
ne motordan anlarım ne arabadan benim tek aşkım futbol
Gerçekten erkekler için önceliği sevdiği kadın ve ailesi olmalı bence.
Sizlerin önceliği ne? @aytajnabi
En son ne zaman birine tüm kalbimle aşık oldum hatırlamıyorum, ama siz erkekler nasıl şurası öyle olsun, burası büyük , beli ince diyosanız, biz de karşımızdakı kişinin genel görünümüne bakarız, illa model gibi olmasına gerek yok, ama kusura bakmayın kimse Shrek gibi bir erkeğe tanış olmak için ufak bir şans bile tanımaz, dürüst olalım
şu an aklımdaki balkızım var
Başkasını bilmem bende motordan önce İslam var
Kadın organlarina karşi sevgi
Paraya değer verirler bunlar
Anne sevgisi nolck başka
Kız sevgisi. Sevgili sevgisi yani
Olacak karısı ve çocuk sevgisi
Gençlerde olurbu
Valla benim şahsen bu hayatta en sevdiğim şey kadın vücududur.
Aile her şeyden daha önemli
Kadınlar ve cinsellik 😐
Karı kız sevdası bence.
Yemek geliyordur büyük ihtimal...
Oyun ve futbol
o kadar bir sevgim yok
Sevdiği her şey bence
Motor kullanmayı seviyorum
Modifiye var :P
Her şey daha önce gelir.
Araba sevdamızı kimse sorgulamasın 😅
Anne sevgisi 😍😍😍😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?