Hayatınızda yaşanırken çok mutsuz/sinir olduğunuz ama şimdi dönüp baktığınızda aslında iyi olmuş dediğiniz ne var?

Geriye dönüp baktığınız oluyor mu arkadaşlar ;
Sizler ne düşünüyorsunuz?
Hayatınızda yaşanırken çok mutsuz/sinir olduğunuz ama şimdi dönüp baktığınızda aslında iyi olmuş dediğiniz ne var?
Hayatınızda yaşanırken çok mutsuz/sinir olduğunuz ama şimdi dönüp baktığınızda aslında iyi olmuş dediğiniz ne var?
Cevapla