Kişilik & Karakter Hayatınızda yaşanırken çok mutsuz/sinir olduğunuz ama şimdi dönüp baktığınızda aslında iyi olmuş dediğiniz ne var? Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Geriye dönüp baktığınız oluyor mu arkadaşlar ;Sizler ne düşünüyorsunuz? Hayatınızda yaşanırken çok mutsuz/sinir olduğunuz ama şimdi dönüp baktığınızda aslında iyi olmuş dediğiniz ne var? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı. İyi ki bazı insanlarla sevgili olmamışım diyorum. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. öyle şeyler yok hiç 1 0 Yorumla
Liliann_ Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ne yaşadıysam, bugünki ben olmama büyük katkısı oldu. Bazı şeyler için bedel ödemek lazım :)) 1 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı. İyi ki gitmiş dediğim insanlar var 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar