Erkekler neden bu kadar nazlı , dişil enerjide ve alıcısınız?

Biz güçlü kadın olalım derken erkekleri iyice prenses mi yaptık ki acaba? Çabalamayı bilen, mücadeleci, eril enerjisi yüksek erkeklerin neslini tükettik sanırım. Onu geçtim, adamlara neredeyse ben çiçek alıp götüreceğim, ya sen sıkılma yavrum alırız sana bi araba diyeceğim. Bi de diz çöküp evlenme teklifi ederim.
Erkekler neden bu kadar nazlı , dişil enerjide ve alıcısınız?
Cevapla