Telefona üfle diyen sapıklar vardı. Şimdi alenen soruyor üzerinde ne var?

Ergenuslarin burada bazen aşırı derece sapittiklarini dusunmekteyim. Sizce bunun kaynağı sosyo kültürellikten mi? Yoksa buradaki bayanların onlara bu sorulari sorduracak kadar yüz vermelerinden mi kaynaklaniyor
Telefona üfle diyen sapıklar vardı. Şimdi alenen soruyor üzerinde ne var?
Cevapla