Neden mutluyken ağlanıldığı ve ya neden üzgünken gülündüğünü anlayamıyorum. ?

  • Çok saçma mutluyken gülersin üzgünken ağlarsın kızgınken kaşlarını çatar bağırırsın başka garip garip şeyler yapıyorsunuz ki ne bu ben nasıl çözeyim bunu hem saçma mutluykende üzgünkende ağlıyorsan nasıl anlasın biri üzgün musun mutlu musun diye
Neden mutluyken ağlanıldığı ve ya neden üzgünken gülündüğünü anlayamıyorum. ?
Cevapla