Merhabalar Herkese 🌸

İki kişi yanınızda ya da sosyal medyada tartışırken o kişileri dinlemekten veya tartışmalarını okumaktan keyif alıyor musunuz? Kaos sever misiniz kısacası?😂
Merhabalar Herkese 🌸

İki kişi yanınızda ya da sosyal medyada tartışırken o kişileri dinlemekten veya tartışmalarını okumaktan keyif alıyor musunuz? Kaos sever misiniz kısacası?😂
Yanımda iki kişi tartıştığı zaman o durumun yakınında ve şahit olduğum için büyük rahatsızlık duyarım. Çünkü o tartışmanın gidişatını kestiremem o yüzden bu gibi şeylerden olabildiğince uzak durmaya çalışırım
Ben de duruma göre çok tedirgin oluyorum
İnsanlar kendileri tartışmalarda yer almaktan tedirgin olurlar, kavga veya polemik yaşamak insanlarda kaybeden kişi olma hissi oluşturur, tam tersi ise, içlerinde yer almadığı kavgaları ve tartışmaları hafifçe uzaktan seyretmektir, çünkü bu sefer insanlar izledikleri kişilerin arasında yer almadıkları için, kaybeden onlardır, kazanan ve güçlü izleyen insandır bu da kavga izlemeyi konforlu ve güvenli hatta keyifli hâle getirmektedir. Kendi düşünce sistemine sahip çıkan insanlar kavga veya polemik olan ortamdan uzaklaşmalıdırlar çünkü bu sefer zihinsel tembellik gelişiyor..
Konfor alanından izlemenin keyif verdiği aklima gelmişti.
Doğru keyifli ama bu toksik bir keyif..
Aynen öyle
İlkokul, ortaokul ve lisede tartışmaları kızıştırmayı severdim. Birisi diğerine laf sokunca üff, oyoyoyoy gibi gayriinsani tepkiler verir diğerinin altta kalmamak için kızara bozara karşılık vermeye çabalamasını izlemekten keyif alırdım. Sonra bir gün bunu yaparken tartışan ikili bir olup beni dövdüler, o günden beri kimseye ilişmiyorum :D
Ayy en sinir olduğum öğrenci modeli ajdjwj
Ama dövmelerine üzüldüm 😂
Layığımı buldum işte :D
Hayır ben hiç izlemem ve sevmem de. hatta zaman kaybı olarak görüyorum çünkü bir sorun varsa insan konuşarak sakince çözmeli birbirine laf atarsa ya da tartışırsa bundan rahatsızlık duyarım ama yakın arkadaşımsa ve haksızlık yaşıyorsa asla sessiz kalmam mutlaka desteklerim ya da yanında olurdum.
Cevap
22Cevap
Kaos ile beslenen insanlardan değilim. Genelde zaten müdahale eden kişi de ben oluyorum. Sevmediğim kişilerse birbirlerini yiyebilirler 😂
Müdahele edebilmek güzel ya ben de çoğu zaman tartışan insanlardan rahatsız oluyorum ama o gerginlikten nasibimi almamak için bir şey diyemiyorum😂
Beni tanıyorsun zaten artık az çok 😄 gereken yerde gerektiği gibi davranmaktan çekinmem. Orta yolu bulmak da lazım neticede
Seni biliyorum ya gerektiği yerde esirgemezsin lafını, en iyisi zaten. Benim çevremde birbirini yiyen insanlar araya kimsenin girmesine izin vermiyor ajxjwjd en sonunda sessiz kalmayı tercih ettim ben de
😂😂 o zaman da sigara yakacaksın
Aynen tek çare😂
Ailem den birileri tartışırsa yaşlari kaç olursa olsun bir büyükmüş gibi izaya çekerim jsjsjs akrabalarda da oyle sokakta olursa izlerim
Tartışma kavgaların izlenmesi neden keyif verecek bana
Hiç te değil
Birbirleriyle derdi sıkıntısı olanlar kalksın gitsin bir tenhaya ya da bodrum kata birbirlerini denesinler
Güreşsin boks yapsın
Ne gerek var. Bulunduğu ortamın içine sıçmaya
Hayır, zevk almıyorum. Ortamın enerjisi düşüyor bence.
Kesinlikle
İzlemesi keyifli oluyor. Hiç ayırmaya da çalışmam. Birinin bir yeri kırılır ya da bıçaklanırsa kavga bitiminde ilkyardım yaparım o kadar. Yoksa beni ilgilendirmez hiç.
@dilhun328 Dedin diye şimdi kesiyorum şovu
@dilhun328😂
Komik bir tartışma ise içimden güle güle izlerim 😂 ama kavgaya doğru giden bir tartışma ise hiç keyif almam bundan
İnsanların, atadan kalma (teee primatkene) vahşet teması, halen içlerinde var. Ben sevmiyorum ama.
hayır tanıdığım kişilerse sakinlemelerini sağlarım
Tartışmayı da sevmem tartışanları da izlemeyi de sevmem. Gitsinler uzakta tartışsınlar
Tartişmaktan nefret ederım bu yuzden herkese haklısın der gecerim
Keyif almıyorum, rahatsız oluyorum ve müdahale etmeye de çalışıyorum.
Yaaani sevmiyorum diyemem shsjs ama çok seviyorum da diyemem bazen geriliyorum iyi hissetmiyorum
Hiç sevmem. Annem babam öyleydi. Nefret ederdim. Kaos yaratırdılar. Ben sevmem.
Hayır, aksine geriliyorum.
Ben de geriliyorum
Tartışan değil de özellikle kız kavgaları efsane oluyor 😂
Aslında böyle bir şeyden keyif almam ama kötü niyetli insanlar ise istemsizce keyif alabiliyorum 😂
Beni dahil etmesinler de ne yaparlarsa yapsınlar. İzlemek daha keyifli 😅
Hayır tam tersi benim yanımda ergenken okulda kimse kavga edemezdi olayları çözerdik falan artık müdahale etmiyorum Tabiki de 😅
Kaostan besleniyoruz hayatım 😀😎
Sokak röportajlarında tartışanlar efsane oluyor
Yok ben geriliyorum ikisinide dövesim geliyor 😂
konusuna göre aşkom
Hayır kaos sevmem geriliyorum
Çekirdeğimle katılırım
Huzursuz oluyorum
Seviyeliyse izlenir
Evet
keyif alıyorum evet
Felaket derecede
Umursamam hiç
Hayır
Hayır almıyorum
Hic almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?