Bir insan ailesinden almadigi sevgiyi baskasindan alabilir mi yoksa hayal mi?

Etrafa bakiyorim ya gercekten insanlar kötü ya da hepimizin hayatlari o kadar bo. k gibi ki insanlarla surekli bi kavga deger bilmezlikteyiz ölünce anlasiliyo deger sacmalik niye boyle nefret doluyuz

Bir insan ailesinden almadigi sevgiyi baskasindan alabilir mi yoksa hayal mi?
Cevapla