
Bazen gözümüzün önündekini göremeyiz ama aslında aradığımız şey tam oradadır ya öyle bir şey..

Bazen gözümüzün önündekini göremeyiz ama aslında aradığımız şey tam oradadır ya öyle bir şey..
Ben kendime bakıyorum. Yönümü kendimden çevirdiğim anda tüm hayat gayem şaşıyor kayboluyorum. O yüzden kimseyi aramıyorum. Aramıyorum ki kendimi kaybetmeyeyim.
Cevap
4Cevap
Hayır tabi ki de ben beni bulamayan şeyler için arayışta oldum.. ama şu an aradığım bir şey yok hayal olarak
Olmadı.. Gözlerim iyi görür, kaçırmam..
Soruya bak ya.. 😄
İşte hiçbir şey yok.. 😅
Görüyorum ama bakamıyorum.. Yüzümü kapattım, iki parmağımın arasından baktım.. 😄
Bakışlarım sana biraz cesaret versin.. 😄
Merak etme sen..😄
Bana ne.. 😄
İlk okulda kalmadı mı bu ya.. 😒
Taklitlerim beni yaşatır..
Hep benimdi zaten.. 👎🏽
Aferin.. 😎
Sonuca bakarım ben.. 😄
Gömecek o kadar şey var ki, kaçırmışım.. 😄
Sorun, zekan, tipin.. 😄
Aymazlık ırsi mi.. 😄
12 saat önce aydım ve dünyaya güneş doğdu.. 😄
İşte o da senin uyanmandan.. 😂
Hak, hukuk, adalet.. 😄
Bir şeye de eksik desen gözlerim dolardı.. 😄
Şov yapan sensin, alooo.. 😄
E hepsi vasating de ondan.. 😂
Kör olana diyecektin.. 😂
Uzaktan yakını, yakından tipini görürüm ben.. 😄
Keyfim isterse... 😄
"İnsanlar, kırmızı güllerin peşinde koşarken, ayakları altında ezilen papatyaların, farkına bile varmazlar.."
Bazen bazı şeyler burnumuzun dibinde doğru fakat biz kaybedince ye kadar anlamayız fakat henüz böyle bir şey yaşamadım..
Bazen o hataya düştüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?