Teşekkür ederim <3
Pazar günleri en çok ne yapmayı seviyorsunuz?
Teşekkür ederim <3

#mervea
Günleri ayırmıyorum haftanın her günü kendine göre güncellenir. Pazar günleri haftaiçi diğer günler gibi günlük hayatta olması gereken işler için bir gün benim için. Sadece uyku veya pazar kahvaltısı deyip geçmiyorum, pazartesiye de hazırlık gibi bir gün çünkü..
Bir saatir ütü yapıyorum 😒 tam hayalimde ki pazar
🥺💗😀
Teşekkürler 💕💕
Rica ederim 💖
Ben pazar günleri film dizi izlemeyi seviyorum en çok. ya da gezmeyi. günaydınnn
Günaydınn 🥰 modluk almışsın 🤩 görevin nedir tam olarak :))
Teşekkür ederim 🌺☺️ kural dışı cevap veya görüşleri kaldırabiliyorum şimdi
Ne güzel ☺🌸
🌺✨
Cevap
17Cevap
Uyumak diyorum ama yine erkenden kalkıyorum
Bende de tam tersi sjdjhd
İse gittigim günlerde pazar olsun akşama kadar yatacam diyorum Pazar oluyor sekizde ayaktayım😆
:D
Bende ayrı Deli işte 😀
Ertesi gün pazartesi olduğu için hep stresli geçer.
Pazar gününün kendisini pek sevmiyorum ama arkadaşlarımla bir aktivite yapınca fena geçmiyor
Hayatım cumartesi pazar oldu. Özlemişim pazartesi sendromlarını.
Doğada, sahilde, avmde, kafede, restoranda zaman geçirmeyi
Evde durmayı çünkü dışarıda çok fazla gereksiz insan oluyor
şu an mezarliktayim dua ediyorum herkese sonrası bir planım yok dolaşırım herhalde
Değişir yürüyüş , spor , meditasyon
🥰
Pazar günlerini sevmiyorum, çünkü ertesi gün iş başı bilinçi moralimi 0 düşüriyor
Kitaplar olmaktan çok keyif alıyorum
Çalışmayı
Yatakta keyif yapmayı
Pazara gitmek
Koşu spor yürüyüş
avm falan gitmek
Dus alip tekrar uyumak💐
Motosiklet turu
Uyumayı 😴
Arabayla gezmeyi
Sevişmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?