Sürekli ağlayasım geliyor, her şeye üzülüyorum nedenini ben de bilmiyorum kalbim acıyor?

Yaşadıklarım belki zor ama bilmiyorum daha kötüleri de var onlara da ayrı üzülüyorum, sokakta yalın ayak çocuk görsem üzülüyorum herşeye üzülüyorum anlamadım gitti kalbim acıyor

Güncellemeler
+1 yıl
Şansıma bu kadar duygusal olmama rağmen sokakta uyuyan bir evsiz amca var bu soğukta onu görüyorum elimden bir şey gelmiyor, yaşlı yürüyemeyen insan, gözümün önünde araba çarpıp ölen kedi, annesi ölen arkadaşımın feryatları, depremzede arkadaşlarım of of kendi hayatım da öyle Allaha şükür ama zor yani
Sürekli ağlayasım geliyor, her şeye üzülüyorum nedenini ben de bilmiyorum kalbim acıyor?
Cevapla