Güncellemeler
+1 yıl
Güncellll 💔
Güncellemeler
+1 yıl
❤️❤️

Ben son günlerde yoruldum. Keşke hiç beklemeseydim dedim. Netleşince rahatladım. Net olmayan her şey yorucu ve yıpratıcı. Hayatta hiç bir şeyin garantisini veremeyiz ama bir şeylerin ne olduğunu anlayamamak benim fıtratıma ters. Ne istediğini bileceksin bu hayatta..


#Edameda 🥀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
hayatımda belirsizlik istemediğim yaşlardayım. her şey net olsun istiyorum.
şu an onun üstüne bişey bulamadım çünkü her şeyin belirsiz olduğu berbat bir dönemden geçiyorum inanılmaz yoruldum
Evet çok berbat bir his. Tam 4 seneye yakın yaşadım, sonra son 2-3 gündür falan da yaşadım ve bugün bitti o his. Senin için de dilerim
Kız nasıl dayandın? Ben 1-2 gündür perişan oldum kaybolsun istiyorum
Teşekkür ederim umarım en kısa sürede
Elinden bir şey gelmeyince mecbur dayanıyorsun ama o 4 yılda çok hastalandım. Neyse elinde sonunda güneş doğuyor.
Ben belirsizlik sevmem hayatta net olacak her şey insanında ne istediginin bilen kararlı bilen biri olmasını isterim öbür türlü çekemem valla kimseyi
Beklemek çok zor belirsizlik içinde hele en zoru ben bu aralar yaşıyorum bu durumu.
Evet sevmiyorum net olmayan şeyleri, ya siyah ya beyaz olmalı.
Net insanım netlik severim
Her konuda netsizlik sevmiyorum
Çaresizlik ve bazen hayat yorar insanı bence
İnsanı aşırı yoruyor 🤔
Bunların senin elinde olmaması
belirsizlik kadar kötü bir şey yok
Belirsizlik zor
Belirsizlik hepsinden daha kötü
Sınav günleri ve sınava çalışmak 😂
Belirsizlik sevmiyorum, her şey net olacak
Pet sonuçları