Ben mal tipsizim eğer çirkinseniz ve vasfınız yoksa kızlara merhaba bile demeyin bakın bir kız olarak söylüyorum bunu.
İnternet ortamında ünlülere bile güzelce merhaba diyip de bunu ifşalıyanlar var.
- Dış görünüş herşeydir.
- Beni avutmayın.

Ben mal tipsizim eğer çirkinseniz ve vasfınız yoksa kızlara merhaba bile demeyin bakın bir kız olarak söylüyorum bunu.
İnternet ortamında ünlülere bile güzelce merhaba diyip de bunu ifşalıyanlar var.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence abartmazlar
kanka ne diyon
Tuhafff
Tabi