Kızlar bazen bazı şeyleri abartıyor mu?

Ben mal tipsizim eğer çirkinseniz ve vasfınız yoksa kızlara merhaba bile demeyin bakın bir kız olarak söylüyorum bunu.

İnternet ortamında ünlülere bile güzelce merhaba diyip de bunu ifşalıyanlar var.

    • Dış görünüş herşeydir.
    • Beni avutmayın.
ben mal tipsizim tarafından eklenmiş bir fotoğraf
ben mal tipsizim tarafından eklenmiş bir fotoğraf
Kızlar bazen bazı şeyleri abartıyor mu?
Cevapla