2 kızın ortasında iki sandalye var. beğendiğiniz kızın yanındakine mi diğer sandalyeye mi oturursunuz?

2 türlü de bir kızın yanına oturmuş olacaksınız ders çalışmaya geldiniz

Biri diğer kızın değil benim yanıma oturdu da, beni beğenmediği için mi yanıma oturmayı seçti diye düşünüyorum. Dikkati dağılmasın diye ders çalışacak sonuçta 😪

2 kızın ortasında iki sandalye var. beğendiğiniz kızın yanındakine mi diğer sandalyeye mi oturursunuz?
Cevapla