Günlük hayatta kelimeleri değiştirerek veya uydurma kelimelerle konuşur musunuz😂?

Merhabalar Herkese 🌸

Günlük hayatta kelimeleri değiştirerek veya uydurma kelimelerle konuşur musunuz😂?

Nasıl desem bir kelimenin sonunda farklı uydurma bir ek ekleyip değiştirip öyle söylediğiniz oluyor mu?

Benim kelimelerim -literatürde "Dorothy Dili" olarak geçer- şunlar:

  • Pekiloşko/Pekito = Peki
  • Keşkül = Keşke
  • Olsundu
  • Okeyto

Ve aklıma gelmeyen nicesi...

Günlük hayatta kelimeleri değiştirerek veya uydurma kelimelerle konuşur musunuz😂?
Cevapla