Hiç tanımadığım aynı memleketlim bir erkek 1 yıldır sosyal medyamda arkadaşlık yolluyor reddediyorum yazıyor ara sıra, insanca da cevap verdim kabacada cevap verdim cevap vermediğim zamanlarda oldu engellediğimde oldu engeli açtığımda ertesi gün hemen arkadaşlık yolladı yazdı da... neden böyle yapar 1 yıl az bir süre değil hiç görmedim reelde kendisini.
Gece vardiyasında fotoğrafıma bakarak uyuyakaldığı oluyormuş, heyecanlanıyormuş bana yazarken, beni çok merak ediyormuş falan neden böyle yapar bir erkek, takıntılı mısın diyorum hayır diyor önyargılı davranıyorsun falan diyor, her gün bakıyormuş engeli açtım mı diye falan, kötü birisi değilim diyor amaç ne
Gece vardiyasında fotoğrafıma bakarak uyuyakaldığı oluyormuş, heyecanlanıyormuş bana yazarken, beni çok merak ediyormuş falan neden böyle yapar bir erkek, takıntılı mısın diyorum hayır diyor önyargılı davranıyorsun falan diyor, her gün bakıyormuş engeli açtım mı diye falan, kötü birisi değilim diyor amaç ne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Amacı yasal ihtar almak, bunun yaptıgı bezdirme yolu ile dikkatini cekmek ve iletisime mecbur etmek. Argoda bu tarza " düşürmek " derler bu da sana asıldıgını kac kişi biliyorsa onlara racon kesme gudusu ile " dusurdum sonunda " diyebilmek.
Ancak bu yontemle " dusurmek " ısrarlı taciz ve baskı kullanma ile dijital olanaklar da kullanarak yapıldıgında katlamalı suc teskil eder ve şikayet durumunda savcı karşısına ( polis degil ) cagrılır ve gelmezse de zorla getirtilir, ne amacla ısrarlı tacize istenmediği halde kalkıştıgı sorulur.
Savcıda verecegi cevap ( seviyorum asıgım ıvır zıvır ) ne olursa olsun sen sikayete devam ediyorum dediğinde mahkemeye kamu adına gonderilir ve bunun kurtulusu yok. Affetsen de uzaklastırma cezası verilmesini de isteyebilirsin.
Bu kişiye bundan sonra yine senle baglantıya kalkısırsa Seni 6284 sayılı kadını koruma kanununa göre savcııga bildireceğim kokenli son cevabını ver ve su linki de at
barandogan.av.tr/.../...sel-taciz-sucu-cezasi.html
Bu senin yasaları ikaz amaclı bildirdiğinin kanıtı olur ve hala eyleme devam ederse de bilerek suc islemis olur , cezası da yuzde 50 yukseltilir kurtulusu kalmaz
Kendi ipini cekecekse ceksin bundan sonra savcı o yolu acar
Teşekkür ederim açıklayıcı yazmışsınız sağolun🙏🏻
Bazı yorumlar konuyu yumusatma tadında olsa da , erkek dedigin boyle aşındırma yollarına girmek yerine MERTCE cıkar tek kerede ne diyecekse der kendini de acık ve belli eder ve cevabını alır , asıl onemli olan da red cevabını alınca da adam gibi amacının pesini bırakması ve bir daha da kalkısmamayı da becermesidir.
Dolayısı ile rahatsiz edicilik yumusatılır bir konu degildir. Kimse kimseye 1 sans verecek keklik olmak zorunda degil herkesin hurriyeti yasam amacı cevresi sosyal konuları var , ben seni illa istiyorum tadında davranışlar ya yapanın kendi cevresine kendini ispat amaclıdır ya da direk kendini kendine ispat amaclıdır ve keklik avı bitmez
Sen de keklik olmadıgını bir goster, geri cekilir yok cekilmezse de kendi bilir
Teşekkür ederim zaten muhatap değildim pek , daha sonra sohbet ettim, açıklayıcı yazmışsınız çok sağolun🙏🏻
Sevgili olmama gerek yok insan bazen karşılıksız da sever bi konuş bakalım belki ön yargıların kaybolur.
Normal yazıyorum bende artık zaten amacı ne diye
Yani öyle dene bakalım hayırlısı.
1 yıldır iyi mücadele etmis neden şans vermiyorsun
Bilmem🤷🏻♀️
Hayatımda sevgili istemiyorum bu aralar
İnsanın şansını nereden nasıl geleceği belli olmuyor sevgili olma ama küçük bir yol aç bence
Zaten biraz sohbet etmeye başladım
Sevgili olmak icin degil sohbet etmem, amacını çözmek icin nasıl birisi diye
İleriye yol verme sürekli kendini kanıtlamaya çalışsın yaptığı hataları daha net görürsün
Anladım teşekkürler