Bu erkeğin amacı ne sizce? Bu takıntı mıdır başka bir şey midir?

Hiç tanımadığım aynı memleketlim bir erkek 1 yıldır sosyal medyamda arkadaşlık yolluyor reddediyorum yazıyor ara sıra, insanca da cevap verdim kabacada cevap verdim cevap vermediğim zamanlarda oldu engellediğimde oldu engeli açtığımda ertesi gün hemen arkadaşlık yolladı yazdı da... neden böyle yapar 1 yıl az bir süre değil hiç görmedim reelde kendisini.
Gece vardiyasında fotoğrafıma bakarak uyuyakaldığı oluyormuş, heyecanlanıyormuş bana yazarken, beni çok merak ediyormuş falan neden böyle yapar bir erkek, takıntılı mısın diyorum hayır diyor önyargılı davranıyorsun falan diyor, her gün bakıyormuş engeli açtım mı diye falan, kötü birisi değilim diyor amaç ne
Bu erkeğin amacı ne sizce? Bu takıntı mıdır başka bir şey midir?
Cevapla