Yogun bir hftaya başladım. Nefes dhil firsat az diyebilirim. Sizde hayat nasıl gidiyor?

Evraklar altında az kafm dağılsın dedim...
Yogun bir hftaya başladım. Nefes dhil firsat az diyebilirim. Sizde hayat nasıl gidiyor?
Cevapla