
Hayatın boyunca bitirdiklerin mi daha fazla oldu, devam ettirdiklerin ya da ucunu açık bıraktıkların mı? Keyifli günler.. 😏🤘🏻

Hayatın boyunca bitirdiklerin mi daha fazla oldu, devam ettirdiklerin ya da ucunu açık bıraktıkların mı? Keyifli günler.. 😏🤘🏻
Nokta koyduklarım oldu her zaman. çünkü değerimi bilmeyen bir kişiyle bir daha devam edemem ya da güvenemem. ama hatam varsa da tabi ki de özür dilerim karşımda ki kişiden. Keyifli günler.. ✨🥂
Yoluma her zaman pozitif insanlarda devam etme gayreti gösterdim. Sürekli başka mesleği yokmuş gibi negatif olumsuzluk yaratan ve bundan sanki zevk alıyormuş gibi yaşayanlarla araya mesafe değil duvar ördüm.
Bayram mesajı bile atmıyorum. İnsanlar kendini mutlu etmek için mücadele ederken, yolda gereksiz taşları elekten geçirmek lazım. Sen elemezsen adaya veda eden sen olursun.
Çok iyilik yaptım enayi yerine kondum ama yinede inadına devam çünkü mutlaka hakeden birine gider bir gün kötü olmak yok çünkü onlardan farkın kalmaz ozaman😂😂😂
Devam ettirdiklerim de çok var ve onlardan hiç pişman değilim. Fakat bitirdiğim kişiler daha fazla oldu. Benim için yeri bambaşka olan kaç tane insan sildim.
Cevap
13Cevap
Üç nokta şeklinde kalanlar ile nokta olanlar kapışır
Ucu açık bıraktığım yok. Üç nokta olanlarda var ama daha çok nokta koyduklarım var..
Nokta koyduklarım daha fazladır. Zaten akıllısını bulsam bırakmam. Hep manyak olanı buluyorum sonra nokta koymak zorunda kalıyorum
Nokta koyduklarım epey fazlalar ve geride kaldılar, üç nokta koyduklarım gerekli ve değerli insanlar tabi ki nadirdir.
Üç noktam azdır.
Netliği severim.
3 nokta çok masum değil bende orada çok söyleyemediğim şeyler var
ben pek imla kurallarına uymam ne nokta koyarım ne üç nokta
Hayatım üç noktalarla dolu yarım kalmışliklarla.
Nokta koyduklarım daha çok bu aralar ;)
Biriktirdiklerim çok oldu hepsine nokta nokta
Eşit ağırlık heralde 😆
Fazla noktalama işaretine ihtiyacım olmadı
Üç noktalar daha fazladır
Nokta koyduklarım çok fazla 😅
Nokta koyduklarım daha fazladır.
Ben hiç üç nokta koymam
Nokta koyduklarım epey fazlalar.
Nokta virgül hep sildim
Nokta koydumsam bitmiştir
Nokta.
Nokta.
Nokta koyduklarım
Nokta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?