İlişkinin ilerleyen zamanlarında kendimi değersiz gibi hissediyorum sebebi nedir?

Sizde de böyle bir durum var mı?
İlişkinin ilerleyen zamanlarında kendimi değersiz gibi hissediyorum sebebi nedir?
Cevapla