Kişilik & Karakter Neden herkes bana iyi geceler diyor , yoksa beni erkenden uyutup bir şey mi yapacaksınız? r_engarenkyollar Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 111 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Guncelll Neden herkes bana iyi geceler diyor , yoksa beni erkenden uyutup bir şey mi yapacaksınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
u 27esmerim Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. Ohoo neler yapacağız neler gizli gizli senden habersiz 🤭😂 1 4 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ben sana güveniyorum çiçeğim 🌺 ben buradakilere güvenmiyorum 🤣 gözüm üstlerinde 🤣 ben kül yutmam 😂 Yorumla Cemeren__ +1 yıl yavaş yavaş ben varım önce durr ssffgd Yorumla u 27esmerim +1 yıl Aynen aşkım bana güven 😂🤭 Yorumla Cemeren__ +1 yıl Masumuz biz ya ne yapabiliriz ki en fazla öhömm😂 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Belki okey oynarken taş çalacam. Sen görürsen gammazlarsın. 👍 1 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bak sizin yüzünüzden sabaha kadar uyumadım 🤣 beni uyutup bir şey yaparsanız diye Yorumla SwordOfDemocles +1 yıl Uyuz yaaÇek battaniyeni kafana, kapat gözünü uyu. Alla alaaa😡 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ya beni uyutup bir şey yaparsanız 😂 ben kacirirsam nolucak 😂 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Bence güzel bir şey iyi geceler mesajı almak 0 0 Yorumla
FikretinMücadelesi Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Yok tatlım. Senin rızanı almadan, haberin olmadan bedenine dokunmam. Öyle zevkli olmuyor. Karşılıklı olunca tadı oluyor. 🔥🔥🔥😂😂😂 1 4 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bak bak laflara bak sen 😂 sende az hınzır değilsin hee hınzır şey seni 🤣 Yorumla FikretinMücadelesi +1 yıl 😂😂😂 Ya ben o kadar hınzır değilim yaa. Özünde çok efendi temiz kalpli bir adamım. Sadece libidom yüksek.😂😂😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Sustummmmm Yorumla FikretinMücadelesi +1 yıl 😂😂😂 Yorumla
Muratozer46 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 97% +1 yıl Gece’n iyi olsun dileği. Uyuma maksadı yok. Uyumanı isteseler iyi uykular derlerdi. Gece’n güzel olsun. 😊😊 1 5 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Beni erkenden uyutup bir şey yaparsanız diye sabah 6.30 da yattım 🤣 gözüm üstünüzde 😂 Yorumla Muratozer46 +1 yıl Hmmmm. Görebiliyor musun? 😊 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Hayır 😂 herkes özellerde takılıyor 😂 özeller İstanbul trafiği gibi kilit 😂😂 Yorumla Muratozer46 +1 yıl Trafik yoğun. Sahilden gidelim 😊🥂 Yorumla Muratozer46 +1 yıl @r_engarenkyollar uyudun sanırım bu gece 😊 Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Seni uyuttuktan sonra üstümüze krem şanti sürüp, sabaha kadar birbirimizi yalıyoruz. Sen yat ki psikolojin bozulmasın şekerim 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Asgari ücretin sonuna eklenen 2 TL gibi şaşkınım şu an 😂 Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Tüh yakalandık senden gizli card door dondurma yiyecektik 😂 1 2 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Gözüm üstünüzde 😂 ben kül yutmam 😂 Yorumla ƘıԼıCƘiƦAƝ +1 yıl Sensiz boğazımdan geçmedi sonra Manevra ile çıkardılar 😂 Yorumla
Dewil_Arc Takip Et Xper 4 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sizde bu göz var olduğu sürece ne olabilir ki? 1 6 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bencede 👍 gözüm üstünüzde 😂 Yorumla Dewil_Arc +1 yıl Yok benlik bir durum yok uykum var zaten sigara TV takılıyorum benim bı suçum yok 🤪 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Hayatım ben sana güveniyorum sayfadakilere güvenmiyorum 🤣🤣 Yorumla Dewil_Arc +1 yıl Hayda pisliksin bence 😂😂🤣🤣 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Hı hııı 😂 Yorumla Dewil_Arc +1 yıl Esrarlı gözler diyorsunuz yani? 😂Az önce baktım'da İstanbul yazıyor profilde Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Olum bir beceremediniz şu hatunu uyutmayı, partide çok yiyor içiyor meze kalmıyor bize sonra. 1 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Hiç uykum yokkkk 😂 hıhhhh Yorumla carsngirls +1 yıl İçecekleri sömür ama mezeleri sal, anlaştık mı? 😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Tomomm 😂 Yorumla
merru Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Ben demedim ama istersen sen de gel eşlik edersin 😉🤗 1 6 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Diyeydin iyiydi 😂 Yorumla merru +1 yıl Gel eşlik et sonra derim daha hoş olur 😀😉 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ne hoş olur 😂 Yorumla merru +1 yıl Eşlik edeceğin şeyler beraber hoş olur 😀 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çılgın şey seni 🤣 Yorumla merru +1 yıl Seninle daha çılgın oluruz 😉😂 Yorumla
canerryilmazz Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Olabilir. Bende mesela konuşacak kimseyi bulamayınca sanki herkes sözleşip bir yere gitti de bana haber vermediler gibi fdssklj 0 0 Yorumla
Mr_Kaan_ Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Güneşin en tepede olup ortalığı aydınlattığı saatlerde bile uyutulanlardansanız... İyi geceler güzel ve anlamlı mesajdır 0 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Muhtemelen öyle yapacaklar :d 1 3 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bencede 😂 gözüm üstlerinde ben kül yutmam 😂😂 Yorumla MrKuzey +1 yıl ahahah aynen aynen :D Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl @mrkuzey beni erkenden uyutup bir şey yaparsanız diye sabah 6.30 da yattım 🤣 zabağa kadar burdaydık zabağa kadar 😂 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Ya ben sana gazoz içirip yatiracaktim 1 4 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Gazoz olmaz kahve içirip yatır bari 😂 Yorumla Hadiiyani +1 yıl Tamam sanim istersen rakı bile olabilir senin gibi güzelliği , tatli dilli espirili kızı bulmuşuz sabaha kadar sohbet ederiz Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Senin canını yiyerem haa 🤣 Yorumla Hadiiyani +1 yıl 🤣🥰🌹 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Napcaz kız uslu uslu otuyorum işte. Film izlerim birazdan. Mışıl mışıl uyumak en iyisi. 0 0 Yorumla
Masteɾ Takip Et Master Yaş: 101 , eic 86% +1 yıl Su uyur sen uyumazsin merak etme onu iyi biliyoruz :D 0 0 Yorumla
Kırmızı8 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hahaha uyuyo numarasi yap kesin bi film olacak😂😂 0 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 88% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı. Onlar enişte yanındadır diye iyi geceler temennisinde bulunuyorlar sanırım 0 0 Yorumla
_Justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl İyi geceler 1 1 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl İyi geceler çiçeğim 🌺🥰🌷🌹 Yorumla
Tendenönceruh Takip Et Master Yaş: 47 , eic 33% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Hepimiz toplandık 1 4 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Gözüm üstünüzde 😂 Yorumla Tendenönceruh +1 yıl Uyu sen hadi😃😃 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Tomomm 😂 Yorumla Tendenönceruh +1 yıl 😃😃 Yorumla
Nitro42 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Evet home parti var 1 5 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Hiç uykum yokkkk 😂 gözüm üstünüzde Yorumla Nitro42 +1 yıl Şaka şaka sensiz partinin tadı çıkmaz Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Bencede 😂 Yorumla Nitro42 +1 yıl Kambersiz düğün olmaz Haydi eller 🙌 havaya Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Tabiki 👍 bu site bensiz olmaz demiyorum olur ama biraz tatsız olur 😂 Yorumla
MurooZers Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 77% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 333 cevap paylaştı. İyi geceler 😅 1 26 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl İyi geceler 🙋 hiç uykum yokkkk 😂 gözüm üstünüzde 😂 Yorumla MurooZers +1 yıl İzleme ama bizi 😅😅😅 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Tomomm 😂 Yorumla MurooZers +1 yıl A lar da bizimle geldi 😅🤣😅🤣😅🤣 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl A lar gruptan ayrıldı 😂 Yorumla MurooZers +1 yıl 😅😅😅🤣 Yorumla MurooZers +1 yıl Seni sevdim pikhachu 🤣🤣😅😅 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Sağol sağol Allah razı olsun 😂 Yorumla MurooZers +1 yıl Amin ağğğminnnn 😅 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl 🤣🤣🤣 Yorumla MurooZers +1 yıl Ahahhahahaha Yorumla MurooZers +1 yıl Profildeki gözler senin mi yaw 😅 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ayyyy ne güzel gülüyorsun öyle bayrammm 😂 hımmmmm 🤣 Yorumla MurooZers +1 yıl Yaww 🤣 Yorumla MurooZers +1 yıl Cidden o gözler senin mi Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Yaww yaa 😂😂 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Benim gözlerim canım orjinal teşekkür ederim 🙏 sen güzel baktığın için öyledir o Yorumla MurooZers +1 yıl Yaa cok teşekkür ederim evet guzel baktığım için öyle olabilir ama güzele güzel bakılır yani :) (: Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Teşekkür ederim 🙏 Yorumla MurooZers +1 yıl Rica ederim:) Yorumla MurooZers +1 yıl Ee napiyon nasılsın Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Çok iyiyim teşekkür ederim 🙏 kahvaltı yapıyorum sen nasılsın napiyorsun Yorumla MurooZers +1 yıl Afiyet olsun iyiliğin daim olsun yatıyorum bende daha 😅😅😅 Yorumla r_engarenkyollar +1 yıl Ben beni uyutup bir şey yaparsanız diye sabah 6.30 da yattım 10 da kalktım 😂 zabağa kadar burdaydık zabağa kadar 😂 Yorumla MurooZers +1 yıl Benle inatlaşma 4 gün uyumamışlığım var 5. Gün zombi gibi geziyordum ortalıkta 😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣 Yorumla MurooZers +1 yıl Beraber sabahlayalım bugün o zaman 🤣😅 Yorumla
Bilemedimionu Takip Et Xper 3 Yaş: 109 +1 yıl Herkes çok kişiyi kapsıyor neden herkes sana iyi geceler diyor 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. tabi toplu şey görüşme : ) 0 0 Yorumla
İndeepth Takip Et Master Yaş: 48 , eic 67% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Gece mesaisi olabilir. :D 0 0 Yorumla
salcedo Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kambersiz düğün olmaz reis.. 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. alemlere akıcaz sensiz :D 0 0 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. 🤣🤣 0 0 Yorumla
Merveniizzz Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 79% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ne diyelim 0 0 Yorumla
Barmecide Takip Et Master Yaş: 52 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Şşşş çaktırma 😉 0 0 Yorumla
AntiAnensefalik Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 451 cevap paylaştı. Evet parti yapcaz 0 0 Yorumla
Mopyabiniz Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Aynen brom aynen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Ohoo neler yapacağız neler gizli gizli senden habersiz 🤭😂
Ben sana güveniyorum çiçeğim 🌺 ben buradakilere güvenmiyorum 🤣 gözüm üstlerinde 🤣 ben kül yutmam 😂
yavaş yavaş ben varım önce durr ssffgd
Aynen aşkım bana güven 😂🤭
Masumuz biz ya ne yapabiliriz ki en fazla öhömm😂
Belki okey oynarken taş çalacam. Sen görürsen gammazlarsın. 👍
Bak sizin yüzünüzden sabaha kadar uyumadım 🤣 beni uyutup bir şey yaparsanız diye
Uyuz yaa
Çek battaniyeni kafana, kapat gözünü uyu.
Alla alaaa😡
Ya beni uyutup bir şey yaparsanız 😂 ben kacirirsam nolucak 😂
Bence güzel bir şey iyi geceler mesajı almak
Yok tatlım. Senin rızanı almadan, haberin olmadan bedenine dokunmam. Öyle zevkli olmuyor. Karşılıklı olunca tadı oluyor. 🔥🔥🔥😂😂😂
Bak bak laflara bak sen 😂 sende az hınzır değilsin hee hınzır şey seni 🤣
😂😂😂 Ya ben o kadar hınzır değilim yaa. Özünde çok efendi temiz kalpli bir adamım. Sadece libidom yüksek.😂😂😂
Sustummmmm
😂😂😂
Gece’n iyi olsun dileği. Uyuma maksadı yok. Uyumanı isteseler iyi uykular derlerdi.
Gece’n güzel olsun. 😊😊
Beni erkenden uyutup bir şey yaparsanız diye sabah 6.30 da yattım 🤣 gözüm üstünüzde 😂
Hmmmm. Görebiliyor musun? 😊
Hayır 😂 herkes özellerde takılıyor 😂 özeller İstanbul trafiği gibi kilit 😂😂
Trafik yoğun. Sahilden gidelim 😊🥂
@r_engarenkyollar uyudun sanırım bu gece 😊
Seni uyuttuktan sonra üstümüze krem şanti sürüp, sabaha kadar birbirimizi yalıyoruz. Sen yat ki psikolojin bozulmasın şekerim
Asgari ücretin sonuna eklenen 2 TL gibi şaşkınım şu an 😂
Tüh yakalandık senden gizli card door dondurma yiyecektik 😂
Gözüm üstünüzde 😂 ben kül yutmam 😂
Sensiz boğazımdan geçmedi sonra Manevra ile çıkardılar 😂
Sizde bu göz var olduğu sürece ne olabilir ki?
Bencede 👍 gözüm üstünüzde 😂
Yok benlik bir durum yok uykum var zaten sigara TV takılıyorum benim bı suçum yok 🤪
Hayatım ben sana güveniyorum sayfadakilere güvenmiyorum 🤣🤣
Hayda pisliksin bence 😂😂🤣🤣
Hı hııı 😂
Esrarlı gözler diyorsunuz yani? 😂
Az önce baktım'da İstanbul yazıyor profilde
Olum bir beceremediniz şu hatunu uyutmayı, partide çok yiyor içiyor meze kalmıyor bize sonra.
Hiç uykum yokkkk 😂 hıhhhh
İçecekleri sömür ama mezeleri sal, anlaştık mı? 😂
Tomomm 😂
Ben demedim ama istersen sen de gel eşlik edersin 😉🤗
Diyeydin iyiydi 😂
Gel eşlik et sonra derim daha hoş olur 😀😉
Ne hoş olur 😂
Eşlik edeceğin şeyler beraber hoş olur 😀
Çılgın şey seni 🤣
Seninle daha çılgın oluruz 😉😂
iyi niyetlerindendir :D
Olabilir. Bende mesela konuşacak kimseyi bulamayınca sanki herkes sözleşip bir yere gitti de bana haber vermediler gibi fdssklj
Güneşin en tepede olup ortalığı aydınlattığı saatlerde bile uyutulanlardansanız... İyi geceler güzel ve anlamlı mesajdır
Muhtemelen öyle yapacaklar :d
Bencede 😂 gözüm üstlerinde ben kül yutmam 😂😂
ahahah aynen aynen :D
@mrkuzey beni erkenden uyutup bir şey yaparsanız diye sabah 6.30 da yattım 🤣 zabağa kadar burdaydık zabağa kadar 😂
Ya ben sana gazoz içirip yatiracaktim
Gazoz olmaz kahve içirip yatır bari 😂
Tamam sanim istersen rakı bile olabilir senin gibi güzelliği , tatli dilli espirili kızı bulmuşuz sabaha kadar sohbet ederiz
Senin canını yiyerem haa 🤣
🤣🥰🌹
Napcaz kız uslu uslu otuyorum işte. Film izlerim birazdan. Mışıl mışıl uyumak en iyisi.
Su uyur sen uyumazsin merak etme onu iyi biliyoruz :D
Hahaha uyuyo numarasi yap kesin bi film olacak😂😂
Onlar enişte yanındadır diye iyi geceler temennisinde bulunuyorlar sanırım
İyi geceler
İyi geceler çiçeğim 🌺🥰🌷🌹
Hepimiz toplandık
Gözüm üstünüzde 😂
Uyu sen hadi😃😃
Tomomm 😂
😃😃
Evet home parti var
Hiç uykum yokkkk 😂 gözüm üstünüzde
Şaka şaka sensiz partinin tadı çıkmaz
Bencede 😂
Kambersiz düğün olmaz
Haydi eller 🙌 havaya
Tabiki 👍 bu site bensiz olmaz demiyorum olur ama biraz tatsız olur 😂
İyi geceler 😅
İyi geceler 🙋 hiç uykum yokkkk 😂 gözüm üstünüzde 😂
İzleme ama bizi 😅😅😅
Tomomm 😂
A lar da bizimle geldi 😅🤣😅🤣😅🤣
A lar gruptan ayrıldı 😂
😅😅😅🤣
Seni sevdim pikhachu 🤣🤣😅😅
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
Amin ağğğminnnn 😅
🤣🤣🤣
Ahahhahahaha
Profildeki gözler senin mi yaw 😅
Ayyyy ne güzel gülüyorsun öyle bayrammm 😂 hımmmmm 🤣
Yaww 🤣
Cidden o gözler senin mi
Yaww yaa 😂😂
Benim gözlerim canım orjinal teşekkür ederim 🙏 sen güzel baktığın için öyledir o
Yaa cok teşekkür ederim evet guzel baktığım için öyle olabilir ama güzele güzel bakılır yani :) (:
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim:)
Ee napiyon nasılsın
Çok iyiyim teşekkür ederim 🙏 kahvaltı yapıyorum sen nasılsın napiyorsun
Afiyet olsun iyiliğin daim olsun yatıyorum bende daha 😅😅😅
Ben beni uyutup bir şey yaparsanız diye sabah 6.30 da yattım 10 da kalktım 😂 zabağa kadar burdaydık zabağa kadar 😂
Benle inatlaşma 4 gün uyumamışlığım var 5. Gün zombi gibi geziyordum ortalıkta 😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣
Beraber sabahlayalım bugün o zaman 🤣😅
Herkes çok kişiyi kapsıyor neden herkes sana iyi geceler diyor
Ayıp herkes uyusun. 🤨😂
tabi toplu şey görüşme : )
Gece mesaisi olabilir. :D
Kahve içiyoruz 🙄
Ben öyle bişey demedim
Sana ilgi duyuyorlar.
şensiz bir şey yapılmaz 😂😂
Kambersiz düğün olmaz reis..
Aynen seni uyutcaz dünyayı yok etcez😀😀😀
Iyi geceler.. hadi bakim yum gözlerini
alemlere akıcaz sensiz :D
Herkes derken
Bilmiyorum olabilir
🤣🤣
Yakalandık
Ne diyelim
Yok canım ne yapabilirler ki
Geçen kotudur belki
Iyi sabahlar
Şşşş çaktırma 😉
Evet parti yapcaz
Aynen brom aynen
Günaydın ablam
Demiyorum