Sevmediğimm insanı görmezden geliyorum varlığını yok sayarak davranıyorum bu iyi bişey mi?

Sevmediğimm insanı görmezden geliyorum varlığını yok sayarak davranıyorum bu iyi bişey mi?

Sevmediğimm insanı görmezden geliyorum varlığını yok sayarak davranıyorum bu iyi bişey mi?
Cevapla