burada anormal olan gerçek hayatın dışında gördüklerinizi gerçek hayatta bekleme düşüncesi. hayallerden çıkıp; gerçeklerle yüzleşmek önemli.
o yüzden önce sakin oluyoruz, sonra hayallerden çıkıp gerçek hayata geri dönüyoruz …

burada anormal olan gerçek hayatın dışında gördüklerinizi gerçek hayatta bekleme düşüncesi. hayallerden çıkıp; gerçeklerle yüzleşmek önemli.
o yüzden önce sakin oluyoruz, sonra hayallerden çıkıp gerçek hayata geri dönüyoruz …

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Realist biriyim
hayal dünyamda yüzüyorum. hayallerim olmasa yaşamakta zorlanırdım. onlarla hayata tutunuyorum
Hayallerle yaşayanı tenhada gerçekler s:ker
Realist biriyim
Just hayal
Realistim