Üniversite okuyorum benim sınıfımda bir kız var zaten kızdan gıcık kapıyorum sevmiyorum da kendisini bugün kantinde sıra beklerken önüme atladı önümdeki çocukla konuşuyordu sonra çocuk gitti ben tamda kantinde istediğimi söyleyecektim bana sıra var diyor sen önüme atladın dedim hayır anlamadım önce ben geldim diyor antidepresan ın etkisiyle sinirlenemeyip bir şey diyemiyorum aşırı sakinleştiriyor neyse aradan bir kaç saat geçti benim sınıfta ki arkadaşla o kız hakkında konuştuk oda o kızı pek sevmiyor hatta o kızı kast ederek damla kendini İngiltere kraliçesi sanıyor dedi bende o dombili şişkonun teki dedim sinirle sizce bunu söylemem hata mı o kızdan korkmuyorum ama biri duysaydı bizim sınıftan tatsızlık çıkardı bazı arkadaşlarımla kötü olurdum
Güncellemeler
+1 yıl
Atlamadım yazacaktın anlamadım yazmışım
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ben birisine hakaret etmişsem kolay kolay pişman olmam hak etmiştir haklıda olsam haksızda olsam 😝
Sınıfımda benim sinirlerimi bozan kızın kilosunu laf söylemem hata mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ne olursa olsun kimsenin görünümüne laf atma vicdan azabı çekersin sonra. boş ver umursama hiç
Evet hata kimsenin fiziksel görünüşüne yorum yapmak kaldı ki hakaret etmek hiçkimsenin haddi değil 😒
Çok kaşındı
23 yaşına gelip uğraştığınız şeyler
Durum içler acısı
Ben sinirli birisiyim
O zaman terapi al
Antidepresan kullanıyorum ya zaten o ilaç beni sakinleştirmese direk kantinde kavga ederdim
Psikopat
Oda adam olsaydı da kantinde sıramı almasaydı
Dediğim gibi psikopatsın
O yüzden diyecek bir şey yok
İyi o zaman 🖕
Kusura bakma ama boşluğuma denk geldi pardon hxksaoalaşs
Ciddiye almıyorum ki istediğin gibi takılabilirsin
Tamamdır hdjssksks