Bedenimiz ve zihnimiz bu dünyayı algılamak için sadece birer araç. Ne düşünüyorsunuz?

Bedenimiz ve zihnimiz bu dünyayı algılamak için sadece birer araç. Sadece beden ve zihinden ibaret olduğumuz inancı varoluşumuzun sınırsız doğası yerine bizi sınırlı bir mekana hapsediyor. Varoluşumuz bunun çok daha ötesinde.

Bu söz sizde hangi duygu ve hisleri uyandırıyor?

Bedenimiz ve zihnimiz bu dünyayı algılamak için sadece birer araç. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla