Güncellemeler
+1 yıl
Aynanın karşısındaki sen misin 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣Yoksa bi canavar mı 😂
Aynen öyle 😂
Cevap
6Cevap
Hayır çirkin hissediyorum :D
Bende nasıl bi saç varsa sabah akşam değişmiyor. Yıkayıp elimi sürmesem dahi yine şeklini alıyo canım saçlarım. Ama kızlar çok ponçik oluyo ya yeni uyanmış gözler şiş şiş dağılmış saç falan seviyorum açıkcası
yok sabah çoh hojdur ama benane gözüküyorum lkgldklfl
Kötü hissediyorum
Her halimiz öyle bizim
Kendimi her halimle seviyorum
Her halimle güzelim.
Öyle şey mi olur?
Evet 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?