Güncellemeler
+1 yıl
Herkes sevgili olarak anladı ama etrafınızı kaplayan insanlar için bir soru sevgili veya değil dost olur aile olur.

Düşünüyorum, ben sanırım kendimle geçinebilirim. Bu durumda evet, bence mevcut. Zaten aksi, yani kendimizde yakalayamadığımız, olamadığımız şeyleri karşımızdan istemek ciddi çelişki olur sanki. 🤔
Kesinlikle katılıyorum
Yetersiz bakiye
Evet ama istisnası hepsi yok. Bazısını da o bana öğretmeli
Cevap
10Cevap
Karakter ve güven
Bizde fazlasi ile mevcutta biz karsi tarafda görebiliyormuyuz onu sor bide
Hayır, bi kısmı. Ama zaten aynı olmamalı her şey o zaman anlaşılmaz
kötü biriyim ben değil
Benzer yanlarımız olanşlir
Asık olmam lazm gerisini tamamlarım bn
Ne istiyorsam mutlaka bende bir parça var.
maalesef yalnızım...
Zeka mevcut evet 🙂
Çok değil
evet
evet mevcut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?