Sizde insanlara hemen alışıp "aynı bensin" diyor musunuz?

Yoksa bu kanma şeysi sadece bende mi oluyor?

..
..

Kimle tanışsam çok dürüst ve samimiymiş gibi geliyor. Ama perde arkasında başka özelliklerini saklıyor ve hatta manipüle ediyor. Bende çok sonralar fark ediyorum neden?

Sizde insanlara hemen alışıp "aynı bensin" diyor musunuz?
Cevapla