Kadınların hiçbir erkeğe bağlanamayacağı doğru mudur?

Kadınlarda her zaman bir erkek nefreti var.. yani erkek ağzıyla kuş tutsa bile ben hiçbir kadının bundan memnun olduğunu görmedim.

Erkeğin duygusal zekası ne kadar yüksek olursa olsun, eğer kadını severse mutlu olmuyor erkek, ne zaman kadını kullanma eğilimi olursa sanki kadın o güvensiz ortamı direkt hissedip erkeğe o zaman yapışıyor. Seven erkek de kadın için alay konusu oluyor arkadaş ortamında.

Kadınların hiçbir erkeğe bağlanamayacağı doğru mudur?
Cevapla