Sizin Beğenenlerin süperliği
Sevgi diliniz nasıl, sevince nasıl seviyorsunuz?
Sizin Beğenenlerin süperliği

Sevgi olayında nasıl bir karaktersin?
Şimarık seviyorum, sevdiğim insana şimarmayı, tatlı tatlı küsmeyi, bazen kızmayı, bazen bebek gibi ilgi beklemeyi, karşimdakini bebek gibi sevmeyi seviyorum
Tam benlik
Bol temaslı 😅
Temas bağımlılığı mı deniyor en güzeli 😄
Cevap
4Cevap
Samimi, şefkat, bol bol aşk çok çok tutku sinir krizi falan
Oh sinir krizi mi?
O lazim ama ilişkiyi dinç tutuyor
Ben sevdiğim zaman değer veririm her zaman.. sevdiğim için her şeyi yaparım.. onun mutluluğu için
Sevince isira isira yeyip bitirmek isterim. Ama öylesi de 40 yilda 1 denk geliyor sanırım. Artık ilerleyen yaşlarda 😂😂
Çok güzel tarif
Sürekli sarılıp öperim. Sevdiği şeyleri almaya, yapmaya özen gösteririm.
Temas bağımlılığı mdkssnj
Bende yok yok.. Her şey var.. 😅 Sevince ben ben olmuyorum.. 😂
Sevdin mi güzel seviyorum. Biriyle oturup konuşmak olsun, gezmek vs olsun sevdiğim zaman dolayısıyla huzuru da beraberinde getiririm
Hic sevmiyorum sevilcek neyiniz var
İstisnalar vardır öyle deme dmsns
Sevince gerçek anlamda çok güzel severim
Saf ve tutkulu arasında..
Güzel severim. Düşünceli olurum.
Isırarak ve sıkarak seviyorum ben
Umursamaz
Güzel severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?