Ben konuşmuyorsam güçlü sebeplerim vardır o yüzden yok😀
Günaydın 🌸
Ben konuşmuyorsam güçlü sebeplerim vardır o yüzden yok😀
Günaydın 🌸
Benim var ama kendisi kaybeder.. sitede durduk yere çıkartıp sonra da engelledi :D yapacak bir şey yok bir insana değer verince böyle oluyor işte.. samimiyet tez ayrılık getirir derlerdi.. ben adım atmam hiç bir şekilde o atarsa da düşünürüm Benimle barışmak isteyen yazar
Cevap
11Cevap
Hayır küs kaldıklarım 2023 te kalsın 2024 e giremesin
Sen gel
Luna parka gidelim yılbaşı gecesini orada kutlayalım
Gidelimmi ne dedin?
Bide ciddiye alıyor :)
Yılbaşı günü küs olduklarıma Charles Bukowski tarifesi uygulayacağım 😂😂
Benimle barışmak isteyen yazar
Barışmak istiyorum artık 🥹
@KimeBaktinn sen kimsin
hak etmiştir o yüzden küsmüşümdür bi daha gelmesin hayatıma diyenlerdenim
Küs insan yok direkt siliyorum
Benimde yok herkesin yolu açık olsun
biten bir şeyden sonra konuşmam gerek yok
Günaydın hayır yok benimde
Küstüysem bir bildiğim vardır kimseye durduk yere küsmem. Yoklukları varlıklarından daha iyi.
ruh hastası olabilirsin belkide
senle barışık biri var mı gerçek hayatında?
bu ne kibir:DDDDD
terazi misin?
vereceğim cevabı detaya yazmışsın 👌
Yapmışsam mutlaka bir sebebi vardır
Küs olduğum biri yok.
Kimseyle küslüyüm yok
Var ama giricwz
Hayır yok
Hayır, yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?