"Bir değil bin defa da darbe vurmaya kalksanız, elinizden geleni ardınıza koymayın, yolun sonuna varmadan, beni asla yıkamazsınız" diyenlerdenim...


"Bir değil bin defa da darbe vurmaya kalksanız, elinizden geleni ardınıza koymayın, yolun sonuna varmadan, beni asla yıkamazsınız" diyenlerdenim...


Bu hayatta mutlu olmak istiyorsan asla pes etmeyeceksin, ayağın takılır elbet, sendelersin, tutacak bir elin olduğu zaman hayatta pes etmeyecek, daha da güçlü kalacaksın.
Herkese herşeye , bütün kirli oyunlara, pis tuzaklara karşı KALE gibi dimdik ayakta duracaksın. Vay be yıkamadık diyecekler. Önünde saygıyla eğilecekler...
Ben asla pes etmem tabi ki de.. sonuna kadar giderim.. zaten insan bir şey de başarılı olmak istiyorsa hiç bir şekilde geri adım atmamalı.. kendisine inanmalı ve vaz geçmemeli.. bazen bitmişim gibi hissetsem de elinde sonunda kazanacağımı biliyorum.. eğer kaybedersem de deneyim olmuş olur bu benim için
Sağol barış teşekkür ederim
Rica ederim ✨
Drbenin gücüne bağlı o. 2 örnek ;
Reel hayatta, daha erken gelseydi psikolojimi çökertecek b hareket, tam zamanında geldiği için, kendi lehime çevirebildim.
Bir ikinci olay, burdan, bir seferde, kesintisiz, ani, ve iki hafta sürdü. Verdiği acıyı ben tarif edemiyorum, saçma ya da değil..
İrademin gücüne inanıyorum her zaman. Hayatımda büyük kayıplar vermediğim sürece, olası yenilgilerden sapasağlam kalkabilirim. Güçsüz biri değilim.
Cevap
23Cevap
Yunus Emre' nin bir lafı vardır, ki çok da hoşuma gider.
"Kader gayrete aşıktır"
Pes etmem.
Tavla da dahi elinde son pul kalmışsa,
Oyunu kazanma ihtimalin halâ vardır.
Bu yüzden, düşsem de umutsuzluğa kapılmam ve her defasında kalkarım.
Burada kilit nokta:
Hoşuna gitmeyen durumdan şikayet etmek yerine çözüm odaklı olup düşünmek ve uygulamak gerekir.
İlk darbenin olma olasılığı karşısında yıkılanım. Her şeyi önceden hesap ediyorum, peşin peşin yıkılıyorum. Huyum kurusun.
Hayatta belki de en iyi yapabildiğim şeylerden biridir dik durmak. Rabbim dayanma gücü verdiği sürece de öyle kolay kolay yıkılmam yani

Ne darbesi diyen erkekler
Geçmişte darbeler aldık yıkıldık ve dersimizi iyi aldık çalıştık o artık zor darbe vurana darbenin kralını vururuz fırsat doğduğunda
Nasil bir darbe olduğu mühim. Bazı acılar var ki kemiklerinizin ayrıldığını hissedersiniz. Oradan çıkmak herkesin harcı değildir.
Pes etmem yıkılmam, yıkılsam da gerçi kimseye duyurmam
İnsanız biz çelik robot değil, yeri gelir yıkılır yeri gelir kalkarız
Darbenin nereye geldiğine bağlı. Sürekli aynı yerden darbe yiyince insanız biz de dayanamıyoruz
Hem kişiye hem de yaptığı şeye göre değişir gibi🤷♀️🫠
Kendimmn farkına vardım varalı ne kadar ağır düşüşler yaşadıysam yine ayağı çok güçlü kalkmışımdır
Asla pes etmedim, asla pes etmem.
İnsanım acizim düşerim ama düştüğüm yerden kalkarım..
İlk darbede hasar alıp , sonra o hasarı onarmaya çalışan biriyim...
Asla pes etmeyen ve yoluna ne olursa olsun devam edip, düştüğü yerden kalkmasını bilen birisiyimdir.
8 yaşından bugüne, hiç bir darbede sarsılmadım.
Benim pek umurumda değil hayat insanlar olaylar duygusal değilim dalgama bakıyorum
Niye darbe alıyoruz ya da vuruyoruz. Ringe cikmadan da pekâlâ hayat devam edebilir.
Çok yıprandım bu konuda baktımki sağlık elden gidiyır canı cehenneöe verdşği değer kadar değer veriyom bnde
Yıkılan ama pes etmeyen
Yanlız biz darbe yemeyiz
Her diz çöküşünde daha güçlü kalkanım.
İlk darbede yıkılan biriyim.
Ben, benden hiç bahsetmeyeyim
Düşme ihtimalim varsa , kalkmasınıda iyi bilirim.
Pes etmemek gerekir
Yıkılmam öyle kolay kolay ben
her şeye rağmen yola devam
Pes etmekmi oda ne 😂😂😄
yıkılmam değil de yıkık kalmam öyle diyim
Yıkılan güveni kaybeder
Her darbe güçlendirir
Ne için savaşdığıma bağlı.🙄
Yok ben hemen pes ederim hiç uğraşamam
Darbenin kimden geldigine bağlı
sonuna kadar bebekamın
Asla yıkılmam
İlk darbede yıkılan o kişiyim.
Yıkılmam
Yıkılan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?